Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Office Manager Gezocht (Tandarts Amsterdam)

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
19 april 2012 10:01
Opdracht ID:
8748
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 20 tot € 80 p.u.
Locatie:
Amsterdam, Noord-Holland

Opdrachtomschrijving

Bij Centraal Station Amsterdam , metrostation Nieuwmarkt is een vrouwelijke tandarts op zoek naar een all-rounder , een office-manager, iemand die 5 dingen tegelijk kan met een glimlach.

Het meest belangrijke is dat deze ondersteunende functie met VAR-verklaring als freelancer wordt uitgevoerd, winst-uit-onderneming-VAR, de verdiensten zijn zeer goed, de werktijden zijn bespreekbaar, de werkdagen zijn doorgaans woensdags en vrijdags.

Wie o wie wordt de nieuwe tandartsassistente met altijd lente... hoe ging t liedje ook alweer?

De noodzakeijke werkzaamheden zijn als volgt:
- administratie/facturatie/incasso up to date houden wekelijks,
-telefoon beantwoorden, afspraken maken, agenda beheer,
-patienten gegevens dagelijks verifieren, emailbestand aanmaken, verwijsbrieven en oproepbrieven uitdraaien en postklaar maken
- magazijn beheer bij houden en op tijd bespreken welke bestellingen nodig zijn,
- levering van materiaal uitpakken en opbergen/voorraden aanvullen
-klaarzetten van tandartsspullen, schoonmaken na elke patient, en aan het einde van de dag sterilisator inruimen en in de ochtend uitruimen,
- en als t hoog nodig is toch wel inspringen aan de stoel en/of als in tijdnood kamer gereed maken voor volgende patient.

Ik hoop dat je vrijdag of volgende week woensdag kunt komen kennismaken.

groetjes Fatima 
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Reacties van freelancers:

Jodina
Dronten
Beste Fatima, Naar aanleiding van uw openstaande opdracht toon ik via dit bericht mijn interesse. Ik ben, Jodina Stuart, 26 jaar oud en woonachtig in Dronten. Door verschillende werkervaringen in...
Ineke
Amersfoort
Mag ik woensdag 25 april a.s. kennis komen maken? Ik kom u graag ondersteunen bij uw praktijk en sta bekend als iemand die altijd een goed humeur heeft. Woensdag en...
Helene
Zeewolde
Graag reageer ik op uw oproep. Naast mijn jarenlange ervaring als officemanager bij diverse organisaties ben ik de afgelopen zes jaar ook verantwoordelijk voor de coördinatie van het overblijfteam op...
Mirjam
Muiden
Dag, Met veel plezier heb ik uw vacature gelezen waarin u op zoek bent naar een freelance office manager. In de afgelopen jaren ben ik regelmatig ingehuurd als office manager...
Karin
Sassenheim
Goedendag, Hierbij reageer ik op uw advertentie van office-manager. Momenteel ben ik op woensdag werkzaam in een tandartsenpraktijk als ortho-assistente/oproep en verdere werkzaamheden zijn balie(systeem Exquise) en omloop. Aangezien ik...
Loes
Utrecht
Beste Fatima, Graag kom ik kennismaken! Het lijkt me leuk en afwisselend en dat is een mooie combinatie! In heb veel ervaring met administratieve en facilitaire zaken (ook op financieel...
Nanda
Haarlem
Beste Fatima, Graag zou ik met je kennismaken om als jouw assistente aan de slag te kunnen. Wat je beschreef in je opdracht spreekt mij heel erg aan. Ik ben...
Mirjam
Alphen aan den Rij...
Beste Fatima, Ik krijg de indruk dat je met eerdere kandidaten niet verder gekomen bent en de opdracht nu herplaatst hebt. Dit lijkt me een erg leuke en afwisselende functie,...
Anne Mieke
Hillegom
Beste Fatima, Je zult wel denken als je mijn profiel ziet, een fotograaf? Ik zal het even uitleggen. Ik ben interieurfotografe en daarnaast heb ik mij gespecialiseerd in het office...

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Virtuele Assistent Gezocht Langdurig Project
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een virtuele assistent die de volgende zaken voor mij kan oppakken voor een variabel bedrag per maand. post beantwoorden boekhouding bijhouden reisplannen maken en boeken contacten en andere databestanden bijwerken me herinneren aan dingen die ik anders zou vergeten klanten bellen bestellingen plaatsen op internet…
Leiden € 10 tot € 40 p.u.
Notulist voor Beroepsvereniging - Omgeving Utrecht
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een notulist om gemiddeld 7x per jaar gedurende 3 uur te notuleren en daarna deze notulen uit te werken.    De locatie zal meestal in Utrecht zijn - onder voorbehoud dus. En mogelijk zullen er ook Skype vergaderingen zijn die genotuleerd moeten worden.    Het betreft de gezondheidszorg…
Utrecht € 20 tot € 25 p.u.
Administratieve Werkzaamheden (Opbouwen Mailinglijst)
Beste freelancers,    Opdracht: Samenstellen Mailing Lijst    Wij zoeken op korte termijn een nauwkeurige en snelle freelancer die helpt met de opbouw van onze mailinglijst. Het gaat om het samenstellen van een lijst NAW/telefoonnummer/e-mailadres/contactpersoon op basis van een lijst websites. De gegevens haal je van de websites…
Utrecht € 15 tot € 30 p.u.
Administratieve Werkzaamheden voor Event (Excel)
Beste freelancers,    Voor verwerking van aanmeldingen m.b.t. events, zijn wij op zoek naar iemand die vanuit de aanmeldingen die per mail binnenkomen gegevens kan verwerken in een excellijst.    Dit betreft een opdracht voor meerdere events en eventueel andere administratieve werkzaamheden.    Thuiswerken is bij deze…
Heiloo € 20 tot € 30 p.u.
Notulist Gezocht
Voor een vergadering van een hele dag volgende week in Utrecht zoeken wij een ervaren notulist. De notulen dienen binnen een week uitgewerkt te worden.
€ 5 tot € 150 p.u.
Ervaren Parttime Secretaresse Gezocht in Haarlem
Beste freelancers,    Wij zijn een uitgeverij en op zoek naar een ervaren secretaresse die op afstand en op kantoor kan komen werken in Haarlem. Het betreft alle secretariële werkzaamheden, waaronder administratie (ook juridische zaken uitzoeken), redigeren van teksten, het maken van planningen, research doen, etcetera.   …
Haarlem € 10 tot € 15 p.u.
Virtual Assistant voor Boekhouding
Ik zoek een personal assistant die mijn administratie kan ordenen het gaat om boekhouding 2009 -2010-2011. Het is handig als u in Amsterdam bent.     
Amsterdam € 7 tot € 11 p.u.