Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Medewerker Publiekszaken

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
18 april 2010 10:48
Opdracht ID:
501
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Slochteren, Groningen

Opdrachtomschrijving

Op basis van tijdelijke inhuur
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Ervaren Allround Medewerker Publiekszaken - medior (Referentie nummer 20101073)
Functie inhoud en achtergrond informatieAls medewerker publiekszaken heb je rechtstreeks contact met de klant en werk je in de front- en in de backoffice. In teamverband verricht je de volgende werkzaamheden: 1. Aanvragen en vestrekken van reisdocumenten, rijbewijzen en documenten.2. Verstrekken van uittreksels, geboorteaktes en verklaringen omtrent gedrag. 3. Uitgeven en legaliseren van documenten. 4. Verwerken van adreswijzigingen. 5. Inzetbaar in de backoffice publiekszaken is een pré. 
Plaats in de organisatieDe medewerker Back Office legt verantwoording af en rapporteert aan de manager Back Office.
Doel van de functieHet zorgdragen voor de (voorbereiding van) gespecialiseerde productmatige dienstverlening aan burgers en bedrijfsleven en het vervullen van een schakelfunctie tussen de Back Office en de Front Office alsmede naar andere diensten.
Functiekarakteristieken- op deelgebieden uitvoeren van (deel)producten, rekening houdend met vastgesteld beleid en andere relevante voorschriften- op deelgebieden voorbereiden/verzorgen van productmatige dienstverlening- verstrekken van informatie op het gebied van productmatige dienstverlening- verrichten van mutaties en het verwerken van informatie uit onderzoeken- doorspelen van knelpunten en signalen vanuit de contacten met burgers en anderen alsmede het aandragen van mogelijke oplossingen- ondersteunen van een adequate wisselwerking en afstemming tussen de back officewerkzaamheden en de front officewerkzaamheden en tussen de back officewerkzaamheden en werkzaamheden bij de andere diensten- doorspelen van knelpunten en signalen vanuit de contacten met burgers en anderen alsmede het aandragen van mogelijke oplossingen- verrichten van mutaties en verwerken van informatie- deelnemen aan project- en werkgroepen- uitvoeren van werkzaamheden ten behoeve van het werkplan- levert jaarlijks een aantoonbare bijdrage aan de voor de organisatie vastgestelde organisatie competenties- heeft aandacht voor de totstandkoming van het persoonlijke ontwikkelingsplan- het verrichten van overige voorkomende werkzaamheden in het kader van de algemene dienst
Contacten- interne en externe contacten- behulpzaam zijn en/of verkrijgen van begrip
Werk- en denkniveau- MBO- Ruime ervaring op deelgebieden van het vakgebied binnen de back office
Aanvullende informatie- Je bent klantgericht en communicatief sterk- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken- Je bent consequent en accuraat- Je kan goed omgaan met vertrouwelijke informatie
BijzonderhedenIn goed onderling overleg worden je werkdagen en -tijden afgesproken. Noodzakelijk is het om hierin flexibel te zijn en ook bereid te zijn om op woensdag tot 18:00 uur en op de donderdagavonden tot 19:30 uur te werken. Je bent woonachtig binnen een straal van max 45 km van het dorp Slochteren.De gesprekken voor deze functie zullen plaatsvinden op dinsdagmiddag 27 april 2010. Kandidaten dienen op deze dag beschikbaar te zijn.
CV eisen- CV volledig in het Nederlands en maximaal 7 pagina's- Minimaal 2 referenties van relevante opdrachten- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrif
CV wensen- Afgeronde opleiding BABZ- Specialistische kennis dien duidelijk in het cv naar voren te komen- Ervaring- Relevante werkervaring niet ouder dan 6 maanden.
Motivatie- In goed onderling overleg worden je werkdagen en -tijden afgesproken. Noodzakelijk is het om hierin flexibel te zijn en ook bereid te zijn om op woensdag tot 18:00 uur en op de donderdagavonden tot 19.30 uur te werken. Gelieve dit in motivatie te verwerken.
Algemene informatie m.b.t. de aanvraagLocatie: SlochterenStartdatum: 01-06-2010Duur: 01-08-2010Inzet: 21 uur per weekTarief: 37,50Sluitingsdatum: 19 april 2010Sluitingstijdstip: 10:00

Reacties dienen voorzien te zijn van een cv in word, korte motivatie en een tariefsindicatie. Aanbiedingen zonder deze gegevens zullen niet in behandeling worden genomen. Eveneens worden aanbiedingen die niet voldoende aansluiten aan het gevraagde terzijde gelegd.
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Acquisiteur Gezocht
Beste Freelancers,    Ik ben opzoek naar een acquisiteur die op no cure no pay basis voor ons bedrijf Collectief 15 (tekst en grafisch design) wil werken om ons van opdrachten te voorzien. We zoeken het liefst iemand die al veel ervaring heeft in het doen van bedrijfsacquisitie. We zoeken opdrachtgevers in de omgeving van Rotterdam, of in…
Rotterdam € 20 tot € 80 p.u.
Freelance Verkoper / Account Manager Gezocht
Beste professional,    Wij zoeken een (freelance) verkoper / account manager sales die ons innovatieve vertaalproduct tolq.com gaat verkopen. Het gaat om de gehele verkoop van de acquisitie tot het sluiten van de deal.    Unieke, eenvoudige toe te passen technologie waarmee ons netwerk van 35.000 professionele menselijke vertalers…
€ 20 tot € 80 p.u.
Docent Duits Gezocht (Schrijfvaardigheid)
Beste freelancers,    Wij zoeken per direct een docent Zakelijk Duits, liefst native speaker met bedrijfservaring, voor een incompany training van 3 personen in de regio Arnhem.    Focus ligt vooral op schrijfvaardigheid ; het spreekvaardigheid van de cursisten ligt op niveau B1/B2.  Het gaat om 2 wekelijkse sessies van elk…
€ 33 tot € 35 p.u.
Freelancer Gezocht Plattegronden
Freelancer gezocht voor het maken van plattegronden van huizen.    wij zijn een nieuw huizenplatform in oprichting en zijn op zoek naar een maker van huizen promotiefilms en promotie fotos voor onze klanten.... onze klanten kunnen in onze pakketten aangeven dat ze van hun huis een mooie promotiefilm willen en/of foto's van hun object…
Noord-Holland € 25 tot € 65 p.u.
Onderwijskundige Gezocht met affiniteit voor Zingeving en Le...
*** is gevestigd in Groningen sinds 2011. De eigenaar heeft het plan opgevat om een opleiding te ontwikkelen voor zingevingscoach. Deze academie zal onderwijs op Hbo-niveau aanbieden en duurt drie jaar. Wij zijn rond januari 2013 met dit project van gestart gegaan en zit nu in de ontwikkelfase, hiervoor wordt samengewerkt met o.a. een team…
Groningen € 25 tot € 50 p.u.
VCA Docent Gezocht (SPOED!)
Beste freelancers,    Wij zijn voor aanstaande maandag (9 september 2013) Op zoek naar een VCA docent die in het VCA basis wil geven. Het liefst in het Engels maar mocht dit niet mogelijk zijn is het Nederlands ook goed (wij verzorgen dan de Tolk)    Reageer svp zo snel mogelijk.    De cursus wordt gegeven in Utrecht.
€ 10 tot € 80 p.u.
Interim Category Planner / Supply Chain Planner Gezocht
Beste freelancers,    Wij zijn per direct op zoek naar een Interim Category planner and supply chain planner.    De Interim Category Planner is verantwoordelijk voor het managen van de service en stockvoorraad binnen de organisatie, daarnaast ben je verantwoordelijk voor de communicatie en interactie met de lokale demand planners.…
Friesland € 10 tot € 50