Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Medewerker Publiekszaken

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
18 april 2010 10:48
Opdracht ID:
501
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Slochteren, Groningen

Opdrachtomschrijving

Op basis van tijdelijke inhuur
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Ervaren Allround Medewerker Publiekszaken - medior (Referentie nummer 20101073)
Functie inhoud en achtergrond informatieAls medewerker publiekszaken heb je rechtstreeks contact met de klant en werk je in de front- en in de backoffice. In teamverband verricht je de volgende werkzaamheden: 1. Aanvragen en vestrekken van reisdocumenten, rijbewijzen en documenten.2. Verstrekken van uittreksels, geboorteaktes en verklaringen omtrent gedrag. 3. Uitgeven en legaliseren van documenten. 4. Verwerken van adreswijzigingen. 5. Inzetbaar in de backoffice publiekszaken is een pré. 
Plaats in de organisatieDe medewerker Back Office legt verantwoording af en rapporteert aan de manager Back Office.
Doel van de functieHet zorgdragen voor de (voorbereiding van) gespecialiseerde productmatige dienstverlening aan burgers en bedrijfsleven en het vervullen van een schakelfunctie tussen de Back Office en de Front Office alsmede naar andere diensten.
Functiekarakteristieken- op deelgebieden uitvoeren van (deel)producten, rekening houdend met vastgesteld beleid en andere relevante voorschriften- op deelgebieden voorbereiden/verzorgen van productmatige dienstverlening- verstrekken van informatie op het gebied van productmatige dienstverlening- verrichten van mutaties en het verwerken van informatie uit onderzoeken- doorspelen van knelpunten en signalen vanuit de contacten met burgers en anderen alsmede het aandragen van mogelijke oplossingen- ondersteunen van een adequate wisselwerking en afstemming tussen de back officewerkzaamheden en de front officewerkzaamheden en tussen de back officewerkzaamheden en werkzaamheden bij de andere diensten- doorspelen van knelpunten en signalen vanuit de contacten met burgers en anderen alsmede het aandragen van mogelijke oplossingen- verrichten van mutaties en verwerken van informatie- deelnemen aan project- en werkgroepen- uitvoeren van werkzaamheden ten behoeve van het werkplan- levert jaarlijks een aantoonbare bijdrage aan de voor de organisatie vastgestelde organisatie competenties- heeft aandacht voor de totstandkoming van het persoonlijke ontwikkelingsplan- het verrichten van overige voorkomende werkzaamheden in het kader van de algemene dienst
Contacten- interne en externe contacten- behulpzaam zijn en/of verkrijgen van begrip
Werk- en denkniveau- MBO- Ruime ervaring op deelgebieden van het vakgebied binnen de back office
Aanvullende informatie- Je bent klantgericht en communicatief sterk- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken- Je bent consequent en accuraat- Je kan goed omgaan met vertrouwelijke informatie
BijzonderhedenIn goed onderling overleg worden je werkdagen en -tijden afgesproken. Noodzakelijk is het om hierin flexibel te zijn en ook bereid te zijn om op woensdag tot 18:00 uur en op de donderdagavonden tot 19:30 uur te werken. Je bent woonachtig binnen een straal van max 45 km van het dorp Slochteren.De gesprekken voor deze functie zullen plaatsvinden op dinsdagmiddag 27 april 2010. Kandidaten dienen op deze dag beschikbaar te zijn.
CV eisen- CV volledig in het Nederlands en maximaal 7 pagina's- Minimaal 2 referenties van relevante opdrachten- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrif
CV wensen- Afgeronde opleiding BABZ- Specialistische kennis dien duidelijk in het cv naar voren te komen- Ervaring- Relevante werkervaring niet ouder dan 6 maanden.
Motivatie- In goed onderling overleg worden je werkdagen en -tijden afgesproken. Noodzakelijk is het om hierin flexibel te zijn en ook bereid te zijn om op woensdag tot 18:00 uur en op de donderdagavonden tot 19.30 uur te werken. Gelieve dit in motivatie te verwerken.
Algemene informatie m.b.t. de aanvraagLocatie: SlochterenStartdatum: 01-06-2010Duur: 01-08-2010Inzet: 21 uur per weekTarief: 37,50Sluitingsdatum: 19 april 2010Sluitingstijdstip: 10:00

Reacties dienen voorzien te zijn van een cv in word, korte motivatie en een tariefsindicatie. Aanbiedingen zonder deze gegevens zullen niet in behandeling worden genomen. Eveneens worden aanbiedingen die niet voldoende aansluiten aan het gevraagde terzijde gelegd.
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
>
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
>
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Testopdracht - niet reageren a.u.b.
Testopdracht van hoofdkraan.nl - niet reageren a.u.b.
€ 5 tot € 10 p.u.
Hulp bij Schoolopdracht Gezocht
Geachte Freelancer,    Ik heb een opdracht voor school waar ik zelf geen tijd voor heb. Het gaat om het volgende;    Ontwikkelingen, Trends en CMV  Eindopdracht & Beoordelingscriteria    De Opdracht  Maak een beschrijving en analyse van een actuele maatschappelijke ontwikkeling of trend en de betekenis voor…
€ 100 tot € 300
Docent NT2 Gezocht (Hengelo)
Beste freelancers,    Wij zijn voor een incompany training per direct op zoek naar een ervaren en gecertificeerd docent NT2 in Hengelo (of regio). Het gaat om twee trainingen met 6 hoogopgeleide cursisten rond niveau A0, 16 x 3 uur les, 1 x per week 13.00-16.00 uur.    Heeft u ervaring in bedrijfstrainingen? Bent u in het bezit…
Hengelo € 28 tot € 30 p.u.
Testopdracht van Hoofdkraan
Dit is een testopdracht van Hoofdkraan.nl. Niet reageren a.u.b. Excuses voor het ongemak.
€ 5 tot € 10 p.u.
Test van Hoofdkraan.nl
Hoofdkraan.nl Test. U kunt niet reageren op deze testopdracht.
€ 1 tot € 10
Testopdracht van Hoofdkraan.nl
Dit is een test van Hoofdkraan.nl.    U kunt helaas niet reageren, mijn excuses voor het ongemak.    Vriendelijke groet,    Team Hoofdkraan.nl
€ 5 tot € 6 p.u.
Freelance Stadsverkenner in Almere
Beste freelancers,    Wie zijn wij?  Wij zijn een organisatie die buurtrestaurants opzet waar wijkgenoten elkaar tijdens betaalbare en gezonde maaltijden kunnen ontmoeten. Onze doelstelling is om op deze manier sociaal isolement en eenzaamheid in de wijk terug te dringen. Dat is hard nodig, want 1 op de 3 Nederlanders voelt zich eenzaam.…
Almere € 25 tot € 35 p.u.
  • Plaats gratis uw opdracht
  • Ontvang snel meerdere offertes
  • Helemaal gratis voor opdrachtgevers

Hoe werkt het?

1. Beschrijf uw aanvraag
Wij checken de aanvraag en plaatsen hem gratis online.
2. Vergelijk offertes
Vergelijk offertes van verschillende freelancers en overleg met de meest geschikte kandidaten.
3. Kies de beste kandidaat
Kies de beste kandidaat en ga aan de slag.
Werk veilig online via Hoofdkraan.nl.