Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Marketing & Communicatie Assistent met Passie voor Beurzen

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
9 september 2014 07:34
Opdracht ID:
16860
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 20 tot € 80 p.u.
Locatie:
Gouda, Zuid-Holland

Opdrachtomschrijving

Beste freelancers,

Voor een van onze projecten, commercieel, innovatief en internationaal opererend vanuit omgeving Utrecht zijn wij op zoek naar een assistent Marketing & Communicatie met een passie van events en beurzen.

Rol en verantwoordelijkheden
Binnen deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van allerhande
secretariële en organisatorische werkzaamheden bij de voorbereiding van o.a. de beurzen
in binnen- en buitenland, maar ook andere minder omvangrijke projecten op het gebied van
marketing communicatie zoals het uitvoeren van een direct mailing, een promotionele actie
of een corporate events bij een van onze (buitenlandse) distribiteurs, Daarnaast lever je
een bijdrage met het redigeren en vormgeven van de verkoopmaterialen zoals
project-referenties, brochures, presentaties en teksten volgens de huisstijl.

Het accent van deze functie ligt op het onder soms hoge werkdruk kunnen organiseren en het
verbinden van de betrokken stakeholders zowel binnen als buiten onze opdrachtgever door
het creëren van een heldere communicatie door o.a. het voorbereiden van in- en externe
vergaderingen en werkbijeenkomsten, onder meer door het opstellen en distribueren van
agenda`s en het verzamelen en verspreiden van documenten. Je hebt oog voor detail, kan
prioriteiten stellen en bewaak je de projectvoortgang door notulen met besluiten,
afspraken en acties te nauwgezet te volgen.

Functie-eisen
  • MBO/HBO werk- en denkniveau evenals een afgeronde secretariële opleiding.
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare commercieel gedreven project organisatie.
  • Gedreven, communicatief sterk en resultaat & dienstverlenend gerichte persoonlijkheid die stevig in haar schoenen staat, nauwkeurig kan werken met creatieve oplossingen komt en ideeën durft te delen.
  • Je hebt vertrouwen in je eigen kwaliteiten, bent gewend om zelfstandig te functioneren, de zaken juist te beoordelen en te prioriteren, te plannen en organiseren en flexibel om te gaan met veranderingen in werkzaamheden en werksituaties.
  • Zeer goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in zowel de Nederlandse als Engelse taal. Er wordt van je verwacht dat je collega’s maar ook onze klanten in het Engels te woord kunt staan.
  • Tevens moet je uitstekende kennis hebben van MS office, in het bijzonder van Word en PowerPoint. Ervaring met grafische software pakketten zoals InDesign is een pré.

Wat hebben wij te bieden
  • Een afwisselende functie binnen een commercieel en innovatieve internationaal opererende projectorganisatie.
  • Een informele werksfeer en korte communicatielijnen.

De startdatum z.s.m.

Pas je binnen het profiel, dan ontvangen wij graag voor dinsdagmiddag 9 september a.s.:
  • Je motivatie en profiel/CV in Word-formaat
  • Je beschikbaarheid (wanneer, hoeveel uur per week en eventuele vakantieplannen);
  • Je uurtarief (inclusief reis- en verblijfskosten en excl. BTW)
  • 2 referenties
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Administratieve Werkzaamheden (Opbouwen Mailinglijst)
Beste freelancers,    Opdracht: Samenstellen Mailing Lijst    Wij zoeken op korte termijn een nauwkeurige en snelle freelancer die helpt met de opbouw van onze mailinglijst. Het gaat om het samenstellen van een lijst NAW/telefoonnummer/e-mailadres/contactpersoon op basis van een lijst websites. De gegevens haal je van de websites…
Utrecht € 15 tot € 30 p.u.
Marketing & Communicatie Assistent met Passie voor Beurzen
Beste freelancers,    Voor een van onze projecten, commercieel, innovatief en internationaal opererend vanuit omgeving Utrecht zijn wij op zoek naar een assistent Marketing & Communicatie met een passie van events en beurzen.    Rol en verantwoordelijkheden  Binnen deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk…
Gouda € 20 tot € 80 p.u.
Notulist Gezocht
Voor een vergadering van een hele dag volgende week in Utrecht zoeken wij een ervaren notulist. De notulen dienen binnen een week uitgewerkt te worden.
€ 5 tot € 150 p.u.
Secretaresse Gezocht
Voor ons bedrijf in de buurt van Assen zoeken we voor 3 dagen per week (een part-time freelance secretaresse). Werktijden in overleg
Norg € 15 tot € 30 p.u.
Notulist(e) Gezocht (Utrecht)
We zoeken iemand die elke maand onze OR vergadering wil notuleren.    Het is een vergadering van ongeveer drie uur.    Wij horen graag meer van u.
Utrecht € 20 tot € 50 p.u.
Secretariële Ondersteuning Gezocht (locatie Haarlem)
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar iemand die secretariële ondersteuning kan bieden voor onze locatie in Haarlem. Het betreft 2 à 3 dagen in de week.    Werkzaamheden:  telefoon aannemen en afhandelen e-mails afhandelen administratie voeren (in Twinq) doorgeleiden van vak-specifieke vragen aan techneut…
Haarlem € 15 tot € 30 p.u.
Communicatiebureau Delft Zoekt Ondersteuner / Personal Assi...
Wij zijn een compact communicatiebureau met 25 jaar ervaring dat zich aan het herontwikkelen is.     In die overgangsfase zoeken we een parttime ondersteuner die zich wel volledig kan committeren.     Taken kunnen zeer uiteenlopend zijn, maar onder andere: telefonische ondersteuning, emailcorrespondentie, planning, dossiers bijhouden,…
Delft € 20 tot € 40 p.u.