Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Marketing & Communicatie Assistent met Passie voor Beurzen

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
9 september 2014 07:34
Opdracht ID:
16860
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 20 tot € 80 p.u.
Locatie:
Gouda, Zuid-Holland

Opdrachtomschrijving

Beste freelancers,

Voor een van onze projecten, commercieel, innovatief en internationaal opererend vanuit omgeving Utrecht zijn wij op zoek naar een assistent Marketing & Communicatie met een passie van events en beurzen.

Rol en verantwoordelijkheden
Binnen deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van allerhande
secretariële en organisatorische werkzaamheden bij de voorbereiding van o.a. de beurzen
in binnen- en buitenland, maar ook andere minder omvangrijke projecten op het gebied van
marketing communicatie zoals het uitvoeren van een direct mailing, een promotionele actie
of een corporate events bij een van onze (buitenlandse) distribiteurs, Daarnaast lever je
een bijdrage met het redigeren en vormgeven van de verkoopmaterialen zoals
project-referenties, brochures, presentaties en teksten volgens de huisstijl.

Het accent van deze functie ligt op het onder soms hoge werkdruk kunnen organiseren en het
verbinden van de betrokken stakeholders zowel binnen als buiten onze opdrachtgever door
het creëren van een heldere communicatie door o.a. het voorbereiden van in- en externe
vergaderingen en werkbijeenkomsten, onder meer door het opstellen en distribueren van
agenda`s en het verzamelen en verspreiden van documenten. Je hebt oog voor detail, kan
prioriteiten stellen en bewaak je de projectvoortgang door notulen met besluiten,
afspraken en acties te nauwgezet te volgen.

Functie-eisen
  • MBO/HBO werk- en denkniveau evenals een afgeronde secretariële opleiding.
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare commercieel gedreven project organisatie.
  • Gedreven, communicatief sterk en resultaat & dienstverlenend gerichte persoonlijkheid die stevig in haar schoenen staat, nauwkeurig kan werken met creatieve oplossingen komt en ideeën durft te delen.
  • Je hebt vertrouwen in je eigen kwaliteiten, bent gewend om zelfstandig te functioneren, de zaken juist te beoordelen en te prioriteren, te plannen en organiseren en flexibel om te gaan met veranderingen in werkzaamheden en werksituaties.
  • Zeer goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in zowel de Nederlandse als Engelse taal. Er wordt van je verwacht dat je collega’s maar ook onze klanten in het Engels te woord kunt staan.
  • Tevens moet je uitstekende kennis hebben van MS office, in het bijzonder van Word en PowerPoint. Ervaring met grafische software pakketten zoals InDesign is een pré.

Wat hebben wij te bieden
  • Een afwisselende functie binnen een commercieel en innovatieve internationaal opererende projectorganisatie.
  • Een informele werksfeer en korte communicatielijnen.

De startdatum z.s.m.

Pas je binnen het profiel, dan ontvangen wij graag voor dinsdagmiddag 9 september a.s.:
  • Je motivatie en profiel/CV in Word-formaat
  • Je beschikbaarheid (wanneer, hoeveel uur per week en eventuele vakantieplannen);
  • Je uurtarief (inclusief reis- en verblijfskosten en excl. BTW)
  • 2 referenties
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Notuleren / Rapporteren
Clementia Zorgverleners is een toegelaten en gecontracteerde zorginstelling. Voor onze overleggen en vergaderingen met externe partijen worden we graag ondersteund door een persoon die notuleert en vervolgens een verslag van het gesprek naar het MT stuurt.      
€ 35 tot € 65 p.u.
Virtuele Assistent Gezocht Langdurig Project
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een virtuele assistent die de volgende zaken voor mij kan oppakken voor een variabel bedrag per maand. post beantwoorden boekhouding bijhouden reisplannen maken en boeken contacten en andere databestanden bijwerken me herinneren aan dingen die ik anders zou vergeten klanten bellen bestellingen plaatsen op internet…
Leiden € 10 tot € 40 p.u.
Interviews Laten Uittypen
Beste freelancers,    Ik wil graag 10 interviews tussen 2 personen, van goede kwaliteit, uit laten typen.  De interviews duren tussen de 60 en 75 minuten.    Graag ontvang ik een totaalprijs in je offerte.    Alvast bedankt,    Vriendelijke groet.
€ 10 tot € 40 p.u.
Gezocht Secretaresse
Parttime secretaresse gevraagd voor een heel leuk en nieuw project in Amsterdam.    Het kan uitlopen op een vaste baan.  Voor een nieuwe uitgave voor een uitgeverij en marketingbureau.    Je moet interesse hebben in online (technisch inzicht niet nodig) en veel zin hebben om daarin te leren. Voor een klein en snelgroeiend kantoor. …
Amsterdam € 20 tot € 80 p.u.
Secretaresse Gezocht
Voor ons bedrijf in de buurt van Assen zoeken we voor 3 dagen per week (een part-time freelance secretaresse). Werktijden in overleg
Norg € 15 tot € 30 p.u.
Gezocht Secretaresse
Wij zijn op zoek naar een secretaresse voor een bouwbedrijf.    - Ervaring!  - Direct beschikbaar voor meerdere dagen.  - Beheerst de NL taal zeer goed. - Duits/Engels en Frans is een pre.  - Representatief en zakelijk voorkomen.  - Beschikt over eigen laptop.  - Mogelijkheid om te reizen naar omliggende landen. (België,…
€ 20 tot € 80 p.u.
Administratief Medewerkster Gezocht
Wij zijn een winkelbedrijf met 5 winkels in diverse branches, ben op zoek naar medewerkster die post organiseert, personeeldossiers archiveert, mijn agenda mede beheert, je bent welkom! 
Nuenen € 20 tot € 60 p.u.