Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Marketing & Communicatie Assistent met Passie voor Beurzen

Geplaatst op:
9 september 2014 07:34
Categorie:
Management & Organisatie
Subcategorie:
Secretaresse/PA
Opdracht ID:
16860
Status:
Gesloten
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 20 tot € 80 p.u.
Locatie:
Gouda, Zuid-Holland

Freelancer of ZZP'er gezocht voor de volgende opdracht:

Beste freelancers,

Voor een van onze projecten, commercieel, innovatief en internationaal opererend vanuit omgeving Utrecht zijn wij op zoek naar een assistent Marketing & Communicatie met een passie van events en beurzen.

Rol en verantwoordelijkheden
Binnen deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van allerhande
secretariële en organisatorische werkzaamheden bij de voorbereiding van o.a. de beurzen
in binnen- en buitenland, maar ook andere minder omvangrijke projecten op het gebied van
marketing communicatie zoals het uitvoeren van een direct mailing, een promotionele actie
of een corporate events bij een van onze (buitenlandse) distribiteurs, Daarnaast lever je
een bijdrage met het redigeren en vormgeven van de verkoopmaterialen zoals
project-referenties, brochures, presentaties en teksten volgens de huisstijl.

Het accent van deze functie ligt op het onder soms hoge werkdruk kunnen organiseren en het
verbinden van de betrokken stakeholders zowel binnen als buiten onze opdrachtgever door
het creëren van een heldere communicatie door o.a. het voorbereiden van in- en externe
vergaderingen en werkbijeenkomsten, onder meer door het opstellen en distribueren van
agenda`s en het verzamelen en verspreiden van documenten. Je hebt oog voor detail, kan
prioriteiten stellen en bewaak je de projectvoortgang door notulen met besluiten,
afspraken en acties te nauwgezet te volgen.

Functie-eisen
  • MBO/HBO werk- en denkniveau evenals een afgeronde secretariële opleiding.
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare commercieel gedreven project organisatie.
  • Gedreven, communicatief sterk en resultaat & dienstverlenend gerichte persoonlijkheid die stevig in haar schoenen staat, nauwkeurig kan werken met creatieve oplossingen komt en ideeën durft te delen.
  • Je hebt vertrouwen in je eigen kwaliteiten, bent gewend om zelfstandig te functioneren, de zaken juist te beoordelen en te prioriteren, te plannen en organiseren en flexibel om te gaan met veranderingen in werkzaamheden en werksituaties.
  • Zeer goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in zowel de Nederlandse als Engelse taal. Er wordt van je verwacht dat je collega’s maar ook onze klanten in het Engels te woord kunt staan.
  • Tevens moet je uitstekende kennis hebben van MS office, in het bijzonder van Word en PowerPoint. Ervaring met grafische software pakketten zoals InDesign is een pré.

Wat hebben wij te bieden
  • Een afwisselende functie binnen een commercieel en innovatieve internationaal opererende projectorganisatie.
  • Een informele werksfeer en korte communicatielijnen.

De startdatum z.s.m.

Pas je binnen het profiel, dan ontvangen wij graag voor dinsdagmiddag 9 september a.s.:
  • Je motivatie en profiel/CV in Word-formaat
  • Je beschikbaarheid (wanneer, hoeveel uur per week en eventuele vakantieplannen);
  • Je uurtarief (inclusief reis- en verblijfskosten en excl. BTW)
  • 2 referenties
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Freelance opdrachten in dezelfde categorie:

Freelance Assistent/Secretaresse Gevraagd
Beste freelancers.    Als zelfstandige in de zorg ben op zoek naar een virtueel assistent/secretaresse die mij maandelijks ontzorgt en diverse taken uit handen gaat nemen. Een aantal vaste taken zijn: rooster bij werken, km registratie invoeren, boekhouding bijwerken, facturatie en daarnaast allerhande taken die ik uit handen wil geven betreft…
4 aug
Freelance Management Assistent / Directie Secretaresse Gezoc...
Beste freelancers,    In verband met uitbreiding van projecten ben ik op zoek naar een freelance management assistent / directie secretaresse (16-32 uur).    Je zult te maken krijgen met zeer vertrouwelijke informatie en soms overheidsgeheimen. Daarom zal er een VOG en NDA nodig zijn voor aanvang van de werkzaamheden.   …
21 jun
Freelance Office Manager voor Snelgroeiende Pizzaketen
Beste freelancers,    We zoeken een stressbestendige ervaren office manager op ons kantoor in Utrecht. Wij zijn een snelgroeiende onderneming op het gebied van gezonde pizza en daarvan afgeleide producten. Gestoeld op duurzame en biologische teelt en productie van onze ingrediënten en met het beste vakmanschap gemaakt. Ons product krijgt…
10 apr
Freelance Virtuele Assistent (VA) Gezocht
Ik ben op zoek naar een virtuele assistent:    Taken:  In eerste instantie gaat het om deze 2 taken:    1. Email managen: Selecteren van e-mails die beantwoord moeten worden Geselecteerde mails beantwoorden, met hulp van een manual (circa 80% is ‘kopieer en plak’ werk) Per e-mail producten aanraden/verkopen die…
3 feb
Office Manager/Secretaresse voor Advies Praktijk
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een freelance secretaresse of office manager voor onze advies en management praktijk in de energie sector.    Het gaat om de ondersteuning voor het maken van afspraken, beheren van agenda, organiseren van bijeenkomsten, correspondentie, telefoon bediening, etc.    Het werk is flexibel…
16 jan
Administratief Ondersteuner Gemeente
Beste freelancers,    Onze gemeenten in Gelderland is op zoek naar een Administratief ondersteuner gemeente.    Omschrijving:    Het administratief ondersteunen van projectleiders.  Maken, inboeken en archiveren van brieven  Zorgdragen voor archivering van aanbestedingsdossiers  Opstellen van managementreportages…
16-11-2016
Notulist voor Beroepsvereniging - Omgeving Utrecht
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een notulist om gemiddeld 7x per jaar gedurende 3 uur te notuleren en daarna deze notulen uit te werken.    De locatie zal meestal in Utrecht zijn - onder voorbehoud dus. En mogelijk zullen er ook Skype vergaderingen zijn die genotuleerd moeten worden.    Het betreft de gezondheidszorg…
29-03-2016