Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Interim HR Support Medewerker

Geplaatst op:
30 juni 2010 15:58
Categorie:
Management & Organisatie
Subcategorie:
General Management
Opdracht ID:
1104
Status:
Gesloten
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Almere, Flevoland

Freelancer of ZZP'er gezocht voor de volgende opdracht:

Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek in de omgeving van Almere naar een Interim HR Support Medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:

  • aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
  • de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
  • vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
  • verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
  • het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
  • het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;
  • ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
  • het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:
HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:

  • samenwerken;
  • inspireren;
  • zorgen voor kwaliteit;
  • ondernemen;
  • flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • klant-en servicegerichtheid;
  • integriteit;
  • plannen en organiseren.
38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden
Vacaturenummer : 10.0062
 


Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Freelancers die hebben gereageerd (3)

Gwendoline Gwendoline 14-07-2010
Marion Marion 30-08-2010
Paula Paula 06-09-2010

Freelance opdrachten in dezelfde categorie:

Hulp bij Opzetten van Onderzoek (MBA/MsC)
Beste freelancers,    Voor een MBA/MsC dien ik een onderzoek op te zetten (dit onderzoek is zowel kwantitatief als kwalitatief van aard). Het onderzoek gaat over de kwaliteit van informatie in een organisatie en zal ongeveer 15 pagina's bestrijken. Het is echter voor mij meer dan 20 jaar geleden dat ik zoiets heb opgezet. Ik ben inmiddels…
22-01-2016
Freelance Bedrijfsadviseur Gezocht
Beste freelancers,    Wij zoeken een bedrijfsadviseurs die adviseren in bijzondere bedrijfssituaties, zoals in zwaar weer, bij complexe financieringsvraagstukken en bij conflicten tussen stakeholders.    Ben jij een specialist met een bancaire- en/of juridische/bedrijfseconomische achtergrond. Ben jij in staat om op basis van een…
01-09-2015
Interim Manager Sales Support Gezocht
Beste freelancers,    Wij zoeken een interim manager Sales Support, regio Leeuwarden. Opdracht is voor de duur van minimaal drie maanden, start per direct. Internationale omgeving, team van 6 personen. Ervaring met aansturing van binnendienst is een vereiste.    We horen graag van u!
16-11-2012
Teamleider
Beste professional,   Voor een BI / DWH / MicroSoft competence center (10 FTE) bij onze klant in Amsterdam, zoeken wij een teamleider.   Functie: Teamleider BI / DWH / MicroSoft competence center.   Functie inhoud: • Leidinggeven aan het BI / DWH / MicroSoft competence center. • Ondersteuning van de business op het gebied…
21-12-2011
Interim Project Inkoper
Per direct op zoek naar een Interim Project Inkoper in de omgeving Rotterdam.    - Minimaal HTS (Werktuigbouwkunde) en aanvullende cursussen (minimaal NEVI 1).  - Meerdere jaren ervaring met inkoop in een technische productie omgeving.  - Sterk onderhandelaar  - Projectduur: ca. 9 maanden    Voor meer informatie over…
06-01-2011
Interim Manger Quality Assurance
Wij zijn voor onze opdrachtgever op zoek naar een enthousiaste Manager Quality Assurance. U neemt een proactieve rol aan in continue verbetering binnen de organisatie. Wij zoeken een gedreven en ervaren manager die in staat is veranderingen door te voeren vanuit de LEAN filosofie. Ook bent u Management Team Lid.    Functieomschrijving: U…
25-11-2010
Projectmanager (6763)
Vacaturenummer: 6763     Locatie / standplaats:     Leeuwarden     Bedrijfsprofiel:   Voor een verzekeraar zijn wij op zoek naar een ervaren Projectmanager op levensverzekeringsgebied      Functie-omschrijving:   De projectmanager is verantwoordelijk voor de implementatie…
15-07-2010