Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Interim HR Support Medewerker

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
30 juni 2010 15:58
Opdracht ID:
1104
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Almere, Flevoland

Opdrachtomschrijving

Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek in de omgeving van Almere naar een Interim HR Support Medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:

  • aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
  • de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
  • vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
  • verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
  • het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
  • het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;
  • ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
  • het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:
HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:

  • samenwerken;
  • inspireren;
  • zorgen voor kwaliteit;
  • ondernemen;
  • flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • klant-en servicegerichtheid;
  • integriteit;
  • plannen en organiseren.
38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden
Vacaturenummer : 10.0062
 


Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
>
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
>
Stuur deze opdracht door:

Reacties van freelancers:

Marion
Huizen (NH)
Geachte heer Haeken, Bijgaand stuur ik u mijn profiel. Mocht e.e.a. aansluiten bij uw wensen, dan ontvang ik graag een reactie voor een kennismakingsgesprek. Ik heb u een uurtarief exclusief...
Paula
Aalsmeer
Geachte heer Haeken, Gezien de datum ben ik benieuwd of deze opdracht nog openstaat. In ieder geval ben ik zeer geïnteresseerd. Op mijn CV staat mijn werkervaring uitgebreid beschreven. Indien...

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Administratief Ondersteuner Gemeente
Beste freelancers,    Onze gemeenten in Gelderland is op zoek naar een Administratief ondersteuner gemeente.    Omschrijving:    Het administratief ondersteunen van projectleiders.  Maken, inboeken en archiveren van brieven  Zorgdragen voor archivering van aanbestedingsdossiers  Opstellen van managementreportages…
Rosmalen € 20 tot € 40 p.u.
Stadsverkenner Gevraagd (Rotterdam)
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een stadverkenner Rotterdam. Het gaat om een parttime projectopdracht voor 3 maanden.    Wij zijn een organisatie die samen met actieve bewoners buurtrestaurants opzet. Onze restaurants zijn veilige, plezierige plekken waar wordt samen gewerkt om een betaalbare verse driegangen maaltijd…
Rotterdam € 20 tot € 80 p.u.
Freelance Office Manager Gezocht
Beste freelancers,    Ons bureau verzorgt coaching en training en heeft zich gespecialiseerd in het ondersteunen van wetenschappers. Er wordt samengewerkt met nog 10 coaches en trainers die hun specifieke expertise hebben.    Taken en verantwoordelijkheden  Als office manager vorm je de spin in het web en werk je nauw samen…
Delft € 20 tot € 35 p.u.
Notulist voor Beroepsvereniging - Omgeving Utrecht
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een notulist om gemiddeld 7x per jaar gedurende 3 uur te notuleren en daarna deze notulen uit te werken.    De locatie zal meestal in Utrecht zijn - onder voorbehoud dus. En mogelijk zullen er ook Skype vergaderingen zijn die genotuleerd moeten worden.    Het betreft de gezondheidszorg…
Utrecht € 20 tot € 25 p.u.
Freelance Interim Coördinator Gevraagd (Amsterdam)
Beste freelancers,    Wij zoeken per per direct op freelance-basis een interim coördinator vreemdelingenloket. Voor de periode van april tot en met juni 2016.   Sinds 1 juli 2015 is er één centrale plek in Amsterdam waar alle ongedocumenteerden terecht kunnen met hun (hulp)vraag: het vreemdelingenloket. Het vreemdelingenloket…
Amsterdam € 30 tot € 50 p.u.
Kwaliteitsmedewerker Gezocht (ISO 9001 en CO2 Ladder)
Beste freelancers,    Kwaliteitsmedewerker, verantwoordelijk voor het ISO 9001 systeem en CO2 ladder.    Ondersteunen bij het instandhouden van het ISO 9001 systeem, uitvoeren van audits en begeleiden bij certificering.    Voel je je aangesproken? Stuur dan een reactie met je ervaring en je uurtarief.
Oisterwijk € 20 tot € 80 p.u.
Veelzijdige Freelancer voor Nieuw Concept Gezocht
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een veelzijdige freelancer, die de aanvulling zal zijn bij ons nieuw op te starten concept. De website is nagenoeg klaar, alleen ontbreek jij nog op de website. Daarom willen we jou gaan toevoegen als duizendpoot.    Het betreft planningen, factureren, maken van offertes, onderhouden van…
Barneveld € 500 tot € 5000
  • Plaats gratis uw opdracht
  • Ontvang snel meerdere offertes
  • Helemaal gratis voor opdrachtgevers

Hoe werkt het?

1. Beschrijf uw aanvraag
Wij checken de aanvraag en plaatsen hem gratis online.
2. Vergelijk offertes
Vergelijk offertes van verschillende freelancers en overleg met de meest geschikte kandidaten.
3. Kies de beste kandidaat
Kies de beste kandidaat en ga aan de slag.
Werk veilig online via Hoofdkraan.nl.