Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Interim HR Support Medewerker

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
30 juni 2010 15:58
Opdracht ID:
1104
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Almere, Flevoland

Opdrachtomschrijving

Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek in de omgeving van Almere naar een Interim HR Support Medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:

  • aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
  • de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
  • vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
  • verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
  • het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
  • het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;
  • ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
  • het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:
HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:

  • samenwerken;
  • inspireren;
  • zorgen voor kwaliteit;
  • ondernemen;
  • flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • klant-en servicegerichtheid;
  • integriteit;
  • plannen en organiseren.
38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden
Vacaturenummer : 10.0062
 


Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Reacties van freelancers:

Marion
Huizen (NH)
Geachte heer Haeken, Bijgaand stuur ik u mijn profiel. Mocht e.e.a. aansluiten bij uw wensen, dan ontvang ik graag een reactie voor een kennismakingsgesprek. Ik heb u een uurtarief exclusief...
Paula
Aalsmeer
Geachte heer Haeken, Gezien de datum ben ik benieuwd of deze opdracht nog openstaat. In ieder geval ben ik zeer geïnteresseerd. Op mijn CV staat mijn werkervaring uitgebreid beschreven. Indien...

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Zelfstandig Freelance Secretaresse Gezocht
Beste freelancers, Wij zijn een agentschap en kenniscentrum voor secundaire grondstoffen en verricht sales activiteiten naar gemeenten en afvalbedrijven. Onze klanten zijn "geschikt voor cross selling" en dat doen we dan ook voor verschillende produkten en (recycling) diensten. Wij doen dat nu met zijn tweëen en komen te weinig toe aan…
Leek € 20 tot € 35 p.u.
Freelance Office Manager voor Snelgroeiende Pizzaketen
Beste freelancers,    We zoeken een stressbestendige ervaren office manager op ons kantoor in Utrecht. Wij zijn een snelgroeiende onderneming op het gebied van gezonde pizza en daarvan afgeleide producten. Gestoeld op duurzame en biologische teelt en productie van onze ingrediënten en met het beste vakmanschap gemaakt. Ons product krijgt…
Utrecht € 20 tot € 45 p.u.
Administratieve Werkzaamheden voor Event (Excel)
Beste freelancers,    Voor verwerking van aanmeldingen m.b.t. events, zijn wij op zoek naar iemand die vanuit de aanmeldingen die per mail binnenkomen gegevens kan verwerken in een excellijst.    Dit betreft een opdracht voor meerdere events en eventueel andere administratieve werkzaamheden.    Thuiswerken is bij deze…
Heiloo € 20 tot € 30 p.u.
Onderzoeksrapport Opstellen
Beste freelancers,    Wie kan mij helpen bij het opstellen van een onderzoeksrapport op HBO niveau met betrekking tot het werken in besloten ruimten. Het doel is om hier vervolgens een advies rapport van te maken.    Ik kijk uit naar jullie reacties.
Tilburg € 20 tot € 50 p.u.
Webshop Draaiende Houden Tijdens Vakantie
Beste freelancers,    Gezocht: dynamische, alerte, initiatiefrijk, zelfstandige, verantwoordelijke, klantvriendelijke hulp die mijn webshop draaiende kan houden tijdens mijn vakantie.    Het gaat om een webshop met handige lifestyle artikelen voor baby;'s en peuters, dus enige affiniteit met de doelgroep van ouders met jonge…
Hilversum € 10 tot € 20 p.u.
Energieke & Multifunctionele Klantenservice Medewerker
Beste freelancers,    De leukste webshop van Nederland is op zoek naar hulp voor de drukste periode van het jaar!  Wij hebben dringend behoefte aan een alleskunner. Iemand die het leuk vindt om    - Klantvragen te beantwoorden via mail en telefoon  - De retouren te verwerken  - De voorraadstand bij te houden …
Rijswijk € 20 tot € 35 p.u.
Freelance Interim Coördinator Gevraagd (Amsterdam)
Beste freelancers,    Wij zoeken per per direct op freelance-basis een interim coördinator vreemdelingenloket. Voor de periode van april tot en met juni 2016.   Sinds 1 juli 2015 is er één centrale plek in Amsterdam waar alle ongedocumenteerden terecht kunnen met hun (hulp)vraag: het vreemdelingenloket. Het vreemdelingenloket…
Amsterdam € 30 tot € 50 p.u.