Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Interim HR Support medewerker

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
24 juni 2010 11:23
Opdracht ID:
1054
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Almere, Flevoland

Opdrachtomschrijving

Voor één van onze opdrachtgevers in de omgeving van Almere zijn we op zoek naar een Interim HR Support medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:


aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;;
ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:

HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:

samenwerken;
inspireren;
zorgen voor kwaliteit;
ondernemen;
flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
klant-en servicegerichtheid;
integriteit;
plannen en organiseren.

Tarief: € 45,-  

Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Reacties van freelancers:

Paula
Aalsmeer
Geachte heer/mevrouw, Graag zou ik in aanmerking komen voor de opdracht Interim HR Support medewerker. Mijn tarief is € 45,00 excl. BTW en reiskosten. Ik heb 5 jaar office management...

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Flexibele Freelance Office Manager Gezocht (Regio Leiden e.o...
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een pittige, flexibele Office Manager/PA in de regio Leiden e.o. die zo snel mogelijk echter uiterlijk per 1 september beschikbaar is (overdracht vindt plaats in week 35) voor 16 uur per week. Een deel van de uren zullen op donderdag en vrijdag op ons kantoor in Leiden uitgevoerd moeten worden.…
Leiden € 30 tot € 40 p.u.
Freeelance Assistent van Kunstfotograaf Gezocht
Beste freelancers,    Autonome en ambitieuze (kunst) fotograaf zoekt energieke verantwoordelijke assistent die affiniteit met kunst (verkopen) en fotografie heeft en die al het organiseer en regelwerk uit handen neemt en hem ondersteunt op de volgende gebieden: Modellen scouten voor de diverse projecten. Buitenlocaties regelen. Portfolio's…
Den Haag € 500 tot € 2000
Freelance Klantenservice Medewerker Gevraagd
Beste freelancers,    Wij, de nummer 1 marktplaats voor huisdieren, zijn op zoek naar een freelance klantenservice medewerker. Het gaat om een Nederlands sprekende freelancer en ons doel is om 24/7 onze klanten excellent te woord te staan.    Waar zijn wij naar opzoek:  - U spreekt perfect Nederlands. Helemaal goed als u ook…
€ 200 tot € 600
Procesbegeleider Aanbestedingen Gezocht
Beste freelancers,    Wij zijn een grote, landelijk opererende dienstverlener in de sector gezondheidszorg en welzijn, die zich toelegt op laagdrempelige diensten voor huishoudelijke hulp (WMO), verpleging & verzorging (AWBZ) en kraamzorg. Wij werken via regionale vestigingen, die vanuit het hoofd-kantoor in Twente worden ondersteund…
Almelo € 60 tot € 80 p.u.
Freelance Interim Coördinator Gevraagd (Amsterdam)
Beste freelancers,    Wij zoeken per per direct op freelance-basis een interim coördinator vreemdelingenloket. Voor de periode van april tot en met juni 2016.   Sinds 1 juli 2015 is er één centrale plek in Amsterdam waar alle ongedocumenteerden terecht kunnen met hun (hulp)vraag: het vreemdelingenloket. Het vreemdelingenloket…
Amsterdam € 30 tot € 50 p.u.
Freelance HR Consultant Gezocht
Beste freelancers,    Wij zijn een Belgisch bedrijf dat ook op Europees vlak freelance HR professionals linkt aan interessante opdrachten op hoog niveau.    Momenteel zijn wij op zoek naar een Interim Senior Recruiter / HR Consultant voor een part-time opdracht, voor lange periode. Ervaring in onboarding, employer branding en school…
Kantoor te Venlo € 50 tot € 90 p.u.
Veelzijdige Freelancer voor Nieuw Concept Gezocht
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een veelzijdige freelancer, die de aanvulling zal zijn bij ons nieuw op te starten concept. De website is nagenoeg klaar, alleen ontbreek jij nog op de website. Daarom willen we jou gaan toevoegen als duizendpoot.    Het betreft planningen, factureren, maken van offertes, onderhouden van…
Barneveld € 500 tot € 5000