Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Interim HR Support medewerker

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
24 juni 2010 11:23
Opdracht ID:
1054
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Almere, Flevoland

Opdrachtomschrijving

Voor één van onze opdrachtgevers in de omgeving van Almere zijn we op zoek naar een Interim HR Support medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:


aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;;
ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:

HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:

samenwerken;
inspireren;
zorgen voor kwaliteit;
ondernemen;
flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
klant-en servicegerichtheid;
integriteit;
plannen en organiseren.

Tarief: € 45,-  

Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Reacties van freelancers:

Paula
Aalsmeer
Geachte heer/mevrouw, Graag zou ik in aanmerking komen voor de opdracht Interim HR Support medewerker. Mijn tarief is € 45,00 excl. BTW en reiskosten. Ik heb 5 jaar office management...

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Kwaliteitsmedewerker Gezocht (ISO 9001 en CO2 Ladder)
Beste freelancers,    Kwaliteitsmedewerker, verantwoordelijk voor het ISO 9001 systeem en CO2 ladder.    Ondersteunen bij het instandhouden van het ISO 9001 systeem, uitvoeren van audits en begeleiden bij certificering.    Voel je je aangesproken? Stuur dan een reactie met je ervaring en je uurtarief.
Oisterwijk € 20 tot € 80 p.u.
Freelance Virtuele Assistent (VA) Gezocht
Ik ben op zoek naar een virtuele assistent:    Taken: Beantwoorden van e-mail Sporadisch, op verzoek van de klant een belafspraak maken en telefoneren Beheren/reageren van reacties op mijn site Social media managen: Het online (op mijn social media kanalen) delen van content die ik aanlever. Dit kan handmatig, maar ook voor…
Barsingerhorn € 20 tot € 40 p.u.
Freelance Projectmanager Gezocht (Werk op Locatie)
Beste freelancers,    Let op: wij zijn specifiek op zoek naar een freelancer die zijn/haar kantoor komt houden vanaf ons bureau in Rotterdam.    Ben jij een jonge en goede projectmanager en heb je affiniteit met alles wat met communicatie te maken heeft? Dan zijn wij per direct op zoek naar jou.    Ons bureau combineert…
Rotterdam € 20 tot € 30 p.u.
Freelance Medewerker Personeelszaken (Eindhoven)
Beste freelancers,    Gezocht: Medewerker Personeelszaken (freelance basis)    Wij zijn een dynamisch en snel groeiend schoonmaakbedrijf in Eindhoven. Voor de personeels- en loonadministratie zijn wij op korte termijn op zoek naar een gedreven en zelfstandige, freelance medewerker personeelszaken die de volledige personeels- en…
Eindhoven € 15 tot € 30 p.u.
Stadsverkenner Gevraagd (Rotterdam)
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een stadverkenner Rotterdam. Het gaat om een parttime projectopdracht voor 3 maanden.    Wij zijn een organisatie die samen met actieve bewoners buurtrestaurants opzet. Onze restaurants zijn veilige, plezierige plekken waar wordt samen gewerkt om een betaalbare verse driegangen maaltijd…
Rotterdam € 20 tot € 80 p.u.
Personal Assistant Gezocht (Affiniteit met Kunst en Web)
Beste freelancers,    Ik zoek een personal assistant die mij enkele uren / dagdelen per week kan assisteren. Vanuit huis werken is mogelijk, maar graag zo nu en dan ook hier op locatie. Trefwoorden: geduldig, lief, gezellig, aanpakken, netjes, betrouwbaar, creatief, enthousiast, ondernemend, passioneel, pit.    Vereisten: …
Breda € 20 tot € 50 p.u.
Adviseur/trainer Arbo en Arbobeleid Gezocht
Beste freelancers, Wij zoeken een adviseur/trainer op het gebied van Arbo en Arbobeleid. Met kennis van de arbowetgeving, het arbobeleid en de verplichtingen en taken van werkgever, werknemers en arbodeskundigen (intern en extern). Het betreft het verzorgen van korte workshops (1 of 2 dagdelen) op locatie en/of advisering op het gebied van arbo. Graag…
Noord en midden Nederland € 60 tot € 80 p.u.