Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Interim HR Support Medewerker

Status:
Match!
Geplaatst op:
22 april 2010 13:46
Opdracht ID:
547
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Almere, Flevoland

Opdrachtomschrijving

Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek in de omgeving van Almere naar een Interim HR Support Medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:
  • aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
  • de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
  • vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
  • verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
  • het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
  • het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;
  • ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
  • het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:
HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:
  • samenwerken;
  • inspireren;
  • zorgen voor kwaliteit;
  • ondernemen;
  • flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • klant-en servicegerichtheid;
  • integriteit;
  • plannen en organiseren.


Almere • 
38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden
Vacaturenummer : 10.0062
contactpersoon: Eric Haeken
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
>
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
>
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Office Manager/Secretaresse voor Advies Praktijk
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een freelance secretaresse of office manager voor onze advies en management praktijk in de energie sector.    Het gaat om de ondersteuning voor het maken van afspraken, beheren van agenda, organiseren van bijeenkomsten, correspondentie, telefoon bediening, etc.    Het werk is flexibel…
Rotterdam € 20 tot € 25 p.u.
Parttime ZZP Officemanager Gezocht (Amsterdam)
Beste zzp'ers,    Opdracht: ZZP Event en officemanager gezocht in Amsterdam (voor 10-20 uur per maand)    Ben jij een kei in het organiseren, plannen én doen? Je bent voor ons een perfecte kandidaat als je:      - Een kei ben in organiseren  - Zeer sociaal vaardig en communicatief bent  - Commercieel…
Amsterdam € 20 tot € 30 p.u.
Virtuele Assistent Gezocht Langdurig Project
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een virtuele assistent die de volgende zaken voor mij kan oppakken voor een variabel bedrag per maand. post beantwoorden boekhouding bijhouden reisplannen maken en boeken contacten en andere databestanden bijwerken me herinneren aan dingen die ik anders zou vergeten klanten bellen bestellingen plaatsen op internet…
Leiden € 10 tot € 40 p.u.
Ervaren Freelance Projectmanager Gezocht
Beste freelancers,    Voor onze lopende en nieuwe projecten zijn we op zoek naar een ervaren freelance projectmanager.    Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in het managen van ICT-projecten. Hierbij ben je bekend met minimaal één van de volgende talen of heb je projecten met een set van deze talen gemanaged: PHP, Python,…
Drachten € 20 tot € 50 p.u.
Kwaliteitsmedewerker Gezocht (ISO 9001 en CO2 Ladder)
Beste freelancers,    Kwaliteitsmedewerker, verantwoordelijk voor het ISO 9001 systeem en CO2 ladder.    Ondersteunen bij het instandhouden van het ISO 9001 systeem, uitvoeren van audits en begeleiden bij certificering.    Voel je je aangesproken? Stuur dan een reactie met je ervaring en je uurtarief.
Oisterwijk € 20 tot € 80 p.u.
Administratief Ondersteuner Gemeente
Beste freelancers,    Onze gemeenten in Gelderland is op zoek naar een Administratief ondersteuner gemeente.    Omschrijving:    Het administratief ondersteunen van projectleiders.  Maken, inboeken en archiveren van brieven  Zorgdragen voor archivering van aanbestedingsdossiers  Opstellen van managementreportages…
Rosmalen € 20 tot € 40 p.u.
Product & Sales Expert voor Kledinglijn
Beste freelancers,    Opdracht: Product & Sales Consulting voor eerste collectie Vrouwen Kledinglijn    Wij zijn als jonge fashion start-up bezig met onze eerste collectie. Wij zijn op zoek naar een freelancer met ruime ervaring (liefst meer dan 5 jaar) in product management & sales management om ons te helpen bij het…
Amsterdam € 20 tot € 60 p.u.
  • Plaats gratis uw opdracht
  • Ontvang snel meerdere offertes
  • Helemaal gratis voor opdrachtgevers

Hoe werkt het?

1. Beschrijf uw aanvraag
Wij checken de aanvraag en plaatsen hem gratis online.
2. Vergelijk offertes
Vergelijk offertes van verschillende freelancers en overleg met de meest geschikte kandidaten.
3. Kies de beste kandidaat
Kies de beste kandidaat en ga aan de slag.
Werk veilig online via Hoofdkraan.nl.