Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Interim HR Support Medewerker

Status:
Match!
Geplaatst op:
22 april 2010 13:46
Opdracht ID:
547
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Almere, Flevoland

Opdrachtomschrijving

Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek in de omgeving van Almere naar een Interim HR Support Medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:
  • aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
  • de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
  • vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
  • verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
  • het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
  • het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;
  • ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
  • het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:
HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:
  • samenwerken;
  • inspireren;
  • zorgen voor kwaliteit;
  • ondernemen;
  • flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • klant-en servicegerichtheid;
  • integriteit;
  • plannen en organiseren.


Almere • 
38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden
Vacaturenummer : 10.0062
contactpersoon: Eric Haeken
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Administratief Ondersteuner Gemeente
Beste freelancers,    Onze gemeenten in Gelderland is op zoek naar een Administratief ondersteuner gemeente.    Omschrijving:    Het administratief ondersteunen van projectleiders.  Maken, inboeken en archiveren van brieven  Zorgdragen voor archivering van aanbestedingsdossiers  Opstellen van managementreportages…
Rosmalen € 20 tot € 40 p.u.
Freelance Interim Coördinator Gevraagd (Amsterdam)
Beste freelancers,    Wij zoeken per per direct op freelance-basis een interim coördinator vreemdelingenloket. Voor de periode van april tot en met juni 2016.   Sinds 1 juli 2015 is er één centrale plek in Amsterdam waar alle ongedocumenteerden terecht kunnen met hun (hulp)vraag: het vreemdelingenloket. Het vreemdelingenloket…
Amsterdam € 30 tot € 50 p.u.
Dataset Bouwen (Hulp bij Masterscriptie)
Beste freelancers,    Ik ben momenteel druk bezig met het schrijven van mijn master scriptie. Ik heb echter erg veel moeite met het verzamelen van data uit databases.    Het onderwerp van mijn scriptie is familie bedrijven. Iemand die mij kan helpen om de benodigde data te vinden?    Bij interesse hoor ik graag van u.
Amsterdam € 20 tot € 80 p.u.
Office Manager/Secretaresse voor Advies Praktijk
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een freelance secretaresse of office manager voor onze advies en management praktijk in de energie sector.    Het gaat om de ondersteuning voor het maken van afspraken, beheren van agenda, organiseren van bijeenkomsten, correspondentie, telefoon bediening, etc.    Het werk is flexibel…
Rotterdam € 20 tot € 25 p.u.
Freelance Office Manager voor Snelgroeiende Pizzaketen
Beste freelancers,    We zoeken een stressbestendige ervaren office manager op ons kantoor in Utrecht. Wij zijn een snelgroeiende onderneming op het gebied van gezonde pizza en daarvan afgeleide producten. Gestoeld op duurzame en biologische teelt en productie van onze ingrediënten en met het beste vakmanschap gemaakt. Ons product krijgt…
Utrecht € 20 tot € 45 p.u.
Freelance Virtuele Assistent (VA) Gezocht
Ik ben op zoek naar een virtuele assistent:    Taken: Beantwoorden van e-mail Sporadisch, op verzoek van de klant een belafspraak maken en telefoneren Beheren/reageren van reacties op mijn site Social media managen: Het online (op mijn social media kanalen) delen van content die ik aanlever. Dit kan handmatig, maar ook voor…
Barsingerhorn € 20 tot € 40 p.u.
Freelance HR Consultant Gezocht
Beste freelancers,    Wij zijn een Belgisch bedrijf dat ook op Europees vlak freelance HR professionals linkt aan interessante opdrachten op hoog niveau.    Momenteel zijn wij op zoek naar een Interim Senior Recruiter / HR Consultant voor een part-time opdracht, voor lange periode. Ervaring in onboarding, employer branding en school…
Kantoor te Venlo € 50 tot € 90 p.u.