Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Coördinator Helpdesk

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
9 september 2010 10:19
Opdracht ID:
1822
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 5 tot € 150 p.u.
Locatie:
Omgeving Amsterdam, Noord-Holland

Opdrachtomschrijving

Wij zoeken naar een Coördinator helpdesk.

Het moet vooral iemand zijn die inhoudelijke IT kennis heeft, maar ook leidinggevende taken heeft gehad in een zakelijke omgeving. Exit en beoordelingsgesprekken en coaching horen bij de taken. Tevens moet degene eens in de zoveel tijd (1 a 2 weken) naar Belgie, aangezien hier ook een deel van de servicedesk is ondergebracht.


1. UITVOERING WERKZAAMHEDEN

Speerpunt: Communicatie & Samenwerking over de beiden landen BE & NL informeert en rapporteert (tijdig, juist en volledig) conform de gemaakte afspraken de status en voortgang van zijn werkzaamheden richting opdrachtgever, gebruikers, project-manager, en/of teammanager Infrastructuur.. Hij informeert bij calamiteiten tijdig, actueel en volledig de opdrachtgever, gebruikers en de desbetreffende leidinggevenden en houdt hen van de verdere voortgang op de hoogte. Hij draagt zorg voor een optimale samenwerking tussen de opdrachtgever, gebruikers, projectleider, medewerkers en leidinggevenden.


2. Helpdesk & Werkplekinstallatie

Scope

Coördinatie Service Desk Benelux

• De dagelijkse operatie binnen de servicedesk, waarvoor je zowel intern als extern aanspreekpunt bent.
• De geleverde kwaliteit van dienstverlening, dat wil zeggen de juiste diensten, middelen en voorzieningen op het juiste moment en de juiste plaats.
• Het verdelen, plannen, coördineren en bewaken van de voortgang van werkzaamheden en projecten.
• Het controleren van de kwaliteit en kwantiteit van de dagelijkse werkzaamheden.
• Het zodanig begeleiden, instrueren, stimuleren en motiveren van de medewerkers van de Servicedesk dat zij de gestelde operationele doelen realiseren.
• Het in nauwe samenwerking met de teamleider voeren van kennismakingsgesprekken met sollicitanten, en het voorbereiden van functioneringsgesprekken, verzuimgesprekken en het optreden als informant bij beoordelingsgesprekken.
• Het signaleren van mogelijkheden voor kwaliteit- en efficiency verbeteringen, en het doen van voorstellen voor het invoeren van verbeteringen in procedures, instructies, processen en de werkorganisatie.
• Het ontvangen, registreren en analyseren van klachten over de kwaliteit van de dienstverlening en het naar aanleiding daarvan (doen) uitvoeren van onderzoek en het zorgdragen voor afhandeling.
• Het verzamelen, registreren, bewerken en analyseren van gegevens om managementinformatie te verkrijgen en het maken van overzichten en rapportages.


Incident/Probleem management
Geeft op aanwijzing van de leidinggevende infrastructuur ondersteuning aan de gebruikersorganisatie bij vragen op het gebied van applicatie/infrastructuur gebruik. Daarnaast lost problemen op bij het gebruik van hardware/applicaties conform de gevraagde kwaliteit. Schakelt indien nodig de juiste expertise in om de vastgestelde problemen op te lossen.

Verlenen van 1e\2e lijn support aan gebruikersorganisatie.

Changemanagement

Voert op aanwijzing van leidinggevende danwel vanuit eigen expertise wijzigingen door aan de desktops van ACI. Initieert vanuit helpdeksk oogpunt werkzaamheden om de desktop omgeving van ACI optimaal te laten functioneren en draagt zorg dat het bedrijfsproces van ACI zo minimaal mogelijk wordt beinvloedt door deze werkzaamheden

3. PARTICIPEREN IN INFRASTRUCTUUR PROJECTEN

Scope

Het uitvoeren van werkzaamheden tijdens infrastructuur projecten waarbij in beperkte mate stappen binnen deze projecten zelfstandig uitgevoerd dienen te worden. rapporteert over de voortgang aan de desbetreffende projectleider.


• Separatie Projecten
o Opbouw en migratie naar Virtual Desktop Infrastructuur
? Transition Brussel
? Transition Antwerpen
o Move Brussel

• Inrichten, functioneel beheer Topdesk applicatie
o Professionaliseren van de processen.
o Samenwerking tussen de 3 support units (HRM, Facility, ICT) in 1 tool TOPdesk.
o Aanvragen centraal binnen laten komen.
o Opstellen afspraken en procedures gebruik Topdesk
o Functioneel applicatiebeheer Topdesk



BENODIGDE MIDDELEN om deze RGA’s te realiseren

• PC met standaard software MS producten (Excel, Word, PowerPoint en Outlook), TimeWriter.
• Noodzakelijke middelen om in de projecten de deelwerkzaamheden uit te kunnen voeren.

VOORWAARDEN die essentieel zijn om RGA’s te realiseren

• Teammanager Infrastructuur is verantwoordelijk voor het beschikbaar stellen van middelen t.b.v. uitvoering van werkzaamheden. Indien er problemen zijn bij de uitvoering van de opdracht dient een oplossing te zoeken of het probleem te escaleren naar het hogere management.
• Methoden, standaards en procedures zijn aanwezig voor het uitvoeren van de werkzaamheden.
• Gebruikersorganisatie en betrokken leveranciers moeten voldoende tijd vrijmaken voor de activiteiten waar verantwoordelijk voor is.
• Opleidingspad is afgesproken dat past bij de huidige werkzaamheden en toekomstige ontwikkeling.


Eisen:
Flexibel betrouwbaar
Ervaring leidinggeven en beoordelen
Plannen
People management
Inlevingsvermogen
Communicatief sterk

Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Website Omzetten van Readymac naar Html
Beste freelancers,    Ik heb momenteel een website voor een conceptontwikkelingsbureau die gemaakt is in Readymac, maar ik wil deze graag uitbreiden met een filmpje wat automatisch afspeelt op de homepage en een goed werkende (schaalbare) versie voor op mobiel en tablet. Aangezien dit helaas niet mogelijk is in de huidige website, zoek ik…
Amsterdam € 500 tot € 1000
Websitebouwer Gezocht (Huishoudelijke Producten)
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een website kan bouwen. Ik ben onlangs gestart met een klein merk in huishoudelijke producten en mijn assortiment bestaat uit twee producten.    De website heeft een homepagina nodig met een fullscreen banner op de homepage (ben erg onder de indruk over de simpelheid…
Amsterdam € 300 tot € 500
Platform Ontwikkelen voor Flexibele Arbeid
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een freelance professional die ons kan helpen met het ontwikkelen van een website voor flexibele arbeid. Het dient een platform te worden voor ZZP-ers     Het is de bedoeling dat er zo snel mogelijk aan begonnen wordt en het dient klaar te zijn op 1 april 2017.    Er…
Amersfoort € 500 tot € 1000
Freelance Website Ontwikkelaar Gevraagd
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een freelancer voor ontwerp en ontwikkeling van een nieuwe website. De website moet de volgende functies bevatten:database zoekfuncties, betaalmogelijkheden, leden-logins, responsive en SEO-optimaal.    Meer info over de website tijdens nader (persoonlijk) contact.    Ben je flexibel,…
Amsterdam € 20 tot € 80 p.u.
Website Bouwen (Google Maps Integratie)
Goedendag freelancers,    Ik heb op zoek naar een programmeur die mij kan helpen met het bouwen van een website.  Deze website moet voorzien zijn van Google Maps, waarin locaties zichtbaar moeten worden. Deze locaties hebben eigenaren die zelf in kunnen loggen om kleine aanpassingen te kunnen doen. Daarnaast moeten klanten…
Amsterdam-Zuidoost € 100 tot € 800
Programmeur met Kennis van Drupal en Wordpress
Beste Freelancer,    Voor diverse klanten zijn wij zoekende naar een freelance programmeur met kennis van Drupal en Wordpress.    De werkzaamheden bestaan betreft o.a. uit: periodieke updates, bugfixes, security-issues en alle voorkomende uitdagingen. Het betreft werkzaamheden voor een langere periode, waarbij de mogelijkheid er…
N.v.t. € 20 tot € 35 p.u.
Internationale Affiliate Website (Partner Mogelijkheden)
Beste freelancers,    Met het domeinnaam ..... ben ik op zoek naar iemand die verstand heeft van programmeren en het ontwerpen van websites (bijv. Agoda/Priceline.com). Iemand die dit naast zijn werk leuk vindt en het met mij wilt gaan ontwikkelen.    Zoals het domeinnaam ...... verraadt gaat het om het aanbieden van feest vakanties…
€ 500 tot € 5000