Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Coördinator Helpdesk

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
9 september 2010 10:19
Opdracht ID:
1822
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 5 tot € 150 p.u.
Locatie:
Omgeving Amsterdam, Noord-Holland

Opdrachtomschrijving

Wij zoeken naar een Coördinator helpdesk.

Het moet vooral iemand zijn die inhoudelijke IT kennis heeft, maar ook leidinggevende taken heeft gehad in een zakelijke omgeving. Exit en beoordelingsgesprekken en coaching horen bij de taken. Tevens moet degene eens in de zoveel tijd (1 a 2 weken) naar Belgie, aangezien hier ook een deel van de servicedesk is ondergebracht.


1. UITVOERING WERKZAAMHEDEN

Speerpunt: Communicatie & Samenwerking over de beiden landen BE & NL informeert en rapporteert (tijdig, juist en volledig) conform de gemaakte afspraken de status en voortgang van zijn werkzaamheden richting opdrachtgever, gebruikers, project-manager, en/of teammanager Infrastructuur.. Hij informeert bij calamiteiten tijdig, actueel en volledig de opdrachtgever, gebruikers en de desbetreffende leidinggevenden en houdt hen van de verdere voortgang op de hoogte. Hij draagt zorg voor een optimale samenwerking tussen de opdrachtgever, gebruikers, projectleider, medewerkers en leidinggevenden.


2. Helpdesk & Werkplekinstallatie

Scope

Coördinatie Service Desk Benelux

• De dagelijkse operatie binnen de servicedesk, waarvoor je zowel intern als extern aanspreekpunt bent.
• De geleverde kwaliteit van dienstverlening, dat wil zeggen de juiste diensten, middelen en voorzieningen op het juiste moment en de juiste plaats.
• Het verdelen, plannen, coördineren en bewaken van de voortgang van werkzaamheden en projecten.
• Het controleren van de kwaliteit en kwantiteit van de dagelijkse werkzaamheden.
• Het zodanig begeleiden, instrueren, stimuleren en motiveren van de medewerkers van de Servicedesk dat zij de gestelde operationele doelen realiseren.
• Het in nauwe samenwerking met de teamleider voeren van kennismakingsgesprekken met sollicitanten, en het voorbereiden van functioneringsgesprekken, verzuimgesprekken en het optreden als informant bij beoordelingsgesprekken.
• Het signaleren van mogelijkheden voor kwaliteit- en efficiency verbeteringen, en het doen van voorstellen voor het invoeren van verbeteringen in procedures, instructies, processen en de werkorganisatie.
• Het ontvangen, registreren en analyseren van klachten over de kwaliteit van de dienstverlening en het naar aanleiding daarvan (doen) uitvoeren van onderzoek en het zorgdragen voor afhandeling.
• Het verzamelen, registreren, bewerken en analyseren van gegevens om managementinformatie te verkrijgen en het maken van overzichten en rapportages.


Incident/Probleem management
Geeft op aanwijzing van de leidinggevende infrastructuur ondersteuning aan de gebruikersorganisatie bij vragen op het gebied van applicatie/infrastructuur gebruik. Daarnaast lost problemen op bij het gebruik van hardware/applicaties conform de gevraagde kwaliteit. Schakelt indien nodig de juiste expertise in om de vastgestelde problemen op te lossen.

Verlenen van 1e\2e lijn support aan gebruikersorganisatie.

Changemanagement

Voert op aanwijzing van leidinggevende danwel vanuit eigen expertise wijzigingen door aan de desktops van ACI. Initieert vanuit helpdeksk oogpunt werkzaamheden om de desktop omgeving van ACI optimaal te laten functioneren en draagt zorg dat het bedrijfsproces van ACI zo minimaal mogelijk wordt beinvloedt door deze werkzaamheden

3. PARTICIPEREN IN INFRASTRUCTUUR PROJECTEN

Scope

Het uitvoeren van werkzaamheden tijdens infrastructuur projecten waarbij in beperkte mate stappen binnen deze projecten zelfstandig uitgevoerd dienen te worden. rapporteert over de voortgang aan de desbetreffende projectleider.


• Separatie Projecten
o Opbouw en migratie naar Virtual Desktop Infrastructuur
? Transition Brussel
? Transition Antwerpen
o Move Brussel

• Inrichten, functioneel beheer Topdesk applicatie
o Professionaliseren van de processen.
o Samenwerking tussen de 3 support units (HRM, Facility, ICT) in 1 tool TOPdesk.
o Aanvragen centraal binnen laten komen.
o Opstellen afspraken en procedures gebruik Topdesk
o Functioneel applicatiebeheer Topdesk



BENODIGDE MIDDELEN om deze RGA’s te realiseren

• PC met standaard software MS producten (Excel, Word, PowerPoint en Outlook), TimeWriter.
• Noodzakelijke middelen om in de projecten de deelwerkzaamheden uit te kunnen voeren.

VOORWAARDEN die essentieel zijn om RGA’s te realiseren

• Teammanager Infrastructuur is verantwoordelijk voor het beschikbaar stellen van middelen t.b.v. uitvoering van werkzaamheden. Indien er problemen zijn bij de uitvoering van de opdracht dient een oplossing te zoeken of het probleem te escaleren naar het hogere management.
• Methoden, standaards en procedures zijn aanwezig voor het uitvoeren van de werkzaamheden.
• Gebruikersorganisatie en betrokken leveranciers moeten voldoende tijd vrijmaken voor de activiteiten waar verantwoordelijk voor is.
• Opleidingspad is afgesproken dat past bij de huidige werkzaamheden en toekomstige ontwikkeling.


Eisen:
Flexibel betrouwbaar
Ervaring leidinggeven en beoordelen
Plannen
People management
Inlevingsvermogen
Communicatief sterk

Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
>
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
>
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Perl Developer (Amsterdam)
Beste freelancers,    Wij zoeken een Backend or Full stack developer (in PERL) voor een project van ongeveer 1 maand met mogelijkheid om dit uit te breiden naar andere projecten.    Wij zijn een grote online Hotel site gevestigd in Amsterdam, het werk moet uitgevoerd worden op ons kantoor in Amsterdam.    Je zou gaan werken…
Amsterdam € 20 tot € 50 p.u.
Ontwerpen en Bouwen van een Eenvoudige Website
Beste freelancers,     Hierbij ben ik op zoek naar een freelancer welke voor mij een eenvoudige website kan ontwerpen en bouwen.    Het betreft een website voor een adviesbureau, welke zich richt op de advisering van bedrijfscertificeringen, risico analyes, milieu aspecten.    Kunt u mij helpen? Dan hoor ik graag…
Etten-Leur € 50 tot € 300
Freelance Programmeur Gezocht (Bilthoven)
Beste freelancers,    Voor een paar grote klussen zijn wij op zoek naar freelancers. We zoeken ontwikkelaars met ervaring in CodeIgniter (met CMS Ionize), Moodle, Joomla, WordPress of Magento2. Als je een goede PHPer bent en snel open source pakketten oppakt, is er ook genoeg werk!    De opdrachten betreffen concreet het doorvoeren…
Bilthoven € 20 tot € 60 p.u.
Plugin Geboortelijst voor Opencart
Beste freelancers,    We zouden graag een plugin laten schrijven voor onze shop. Zodat mensen bij ons een geboortelijst zelf kunnen aanmaken.    Hieronder een korte beschrijving van wat we juist willen betreft een geboortelijst.    Onze plugin moet er juist hetzelfde uitzien als die van een andere website (de link van…
Belgie of Nederland € 10 tot € 1000
Uitwisselen van Data tussen Autocad en Excel
Beste freelancers,    Voor het uitwisselen van gegevens tussen Autocad en Excel zijn we op zoek naar een freelancer met ervaring in: Excel (office) Autocad 2016/2017 AUTOlisp routines Visual Basic Gezien het soort werkzaamheden dat wij als bureau uitvoeren hebben wij regelmatig behoefte aan iemand met bovengenoemde specialisatie. …
Oirschot € 20 tot € 80 p.u.
Applicatie voor Verwerken en Uitvullen Quotes
Beste freelancers,    Met ons bedrijf werken we met grote hoeveelheden quotes van kinderen. Voor de verwerking hiervan willen we graag een applicatie maken die het mogelijk maakt om de quotes op vooraf aangegeven manieren een vooraf gedefinieerd veld te laten vullen. Dus bijvoorbeeld een cirkel zo vullen met 1000 quotes dat alle quotes in…
Leiden € 500 tot € 3000
Controle Applicatie Ontwikkelen mbv RFID en API
Beste freelancers,    Voor het controleren van de toegang zoek ik een ontwikkelaar die op basis van een beveiligde webpagina met behulp van RFID en API koppelingen een eenvoudig controle systeem kan maken.    Het uitgangspunt is onze database met klant gegevens en momenten waarop klanten toegang hebben. De identificatie vindt plaats…
Heerenveen € 500 tot € 1500
  • Plaats gratis uw opdracht
  • Ontvang snel meerdere offertes
  • Helemaal gratis voor opdrachtgevers

Hoe werkt het?

1. Beschrijf uw aanvraag
Wij checken de aanvraag en plaatsen hem gratis online.
2. Vergelijk offertes
Vergelijk offertes van verschillende freelancers en overleg met de meest geschikte kandidaten.
3. Kies de beste kandidaat
Kies de beste kandidaat en ga aan de slag.
Werk veilig online via Hoofdkraan.nl.