Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Coördinator Helpdesk

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
9 september 2010 10:19
Opdracht ID:
1822
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 5 tot € 150 p.u.
Locatie:
Omgeving Amsterdam, Noord-Holland

Opdrachtomschrijving

Wij zoeken naar een Coördinator helpdesk.

Het moet vooral iemand zijn die inhoudelijke IT kennis heeft, maar ook leidinggevende taken heeft gehad in een zakelijke omgeving. Exit en beoordelingsgesprekken en coaching horen bij de taken. Tevens moet degene eens in de zoveel tijd (1 a 2 weken) naar Belgie, aangezien hier ook een deel van de servicedesk is ondergebracht.


1. UITVOERING WERKZAAMHEDEN

Speerpunt: Communicatie & Samenwerking over de beiden landen BE & NL informeert en rapporteert (tijdig, juist en volledig) conform de gemaakte afspraken de status en voortgang van zijn werkzaamheden richting opdrachtgever, gebruikers, project-manager, en/of teammanager Infrastructuur.. Hij informeert bij calamiteiten tijdig, actueel en volledig de opdrachtgever, gebruikers en de desbetreffende leidinggevenden en houdt hen van de verdere voortgang op de hoogte. Hij draagt zorg voor een optimale samenwerking tussen de opdrachtgever, gebruikers, projectleider, medewerkers en leidinggevenden.


2. Helpdesk & Werkplekinstallatie

Scope

Coördinatie Service Desk Benelux

• De dagelijkse operatie binnen de servicedesk, waarvoor je zowel intern als extern aanspreekpunt bent.
• De geleverde kwaliteit van dienstverlening, dat wil zeggen de juiste diensten, middelen en voorzieningen op het juiste moment en de juiste plaats.
• Het verdelen, plannen, coördineren en bewaken van de voortgang van werkzaamheden en projecten.
• Het controleren van de kwaliteit en kwantiteit van de dagelijkse werkzaamheden.
• Het zodanig begeleiden, instrueren, stimuleren en motiveren van de medewerkers van de Servicedesk dat zij de gestelde operationele doelen realiseren.
• Het in nauwe samenwerking met de teamleider voeren van kennismakingsgesprekken met sollicitanten, en het voorbereiden van functioneringsgesprekken, verzuimgesprekken en het optreden als informant bij beoordelingsgesprekken.
• Het signaleren van mogelijkheden voor kwaliteit- en efficiency verbeteringen, en het doen van voorstellen voor het invoeren van verbeteringen in procedures, instructies, processen en de werkorganisatie.
• Het ontvangen, registreren en analyseren van klachten over de kwaliteit van de dienstverlening en het naar aanleiding daarvan (doen) uitvoeren van onderzoek en het zorgdragen voor afhandeling.
• Het verzamelen, registreren, bewerken en analyseren van gegevens om managementinformatie te verkrijgen en het maken van overzichten en rapportages.


Incident/Probleem management
Geeft op aanwijzing van de leidinggevende infrastructuur ondersteuning aan de gebruikersorganisatie bij vragen op het gebied van applicatie/infrastructuur gebruik. Daarnaast lost problemen op bij het gebruik van hardware/applicaties conform de gevraagde kwaliteit. Schakelt indien nodig de juiste expertise in om de vastgestelde problemen op te lossen.

Verlenen van 1e\2e lijn support aan gebruikersorganisatie.

Changemanagement

Voert op aanwijzing van leidinggevende danwel vanuit eigen expertise wijzigingen door aan de desktops van ACI. Initieert vanuit helpdeksk oogpunt werkzaamheden om de desktop omgeving van ACI optimaal te laten functioneren en draagt zorg dat het bedrijfsproces van ACI zo minimaal mogelijk wordt beinvloedt door deze werkzaamheden

3. PARTICIPEREN IN INFRASTRUCTUUR PROJECTEN

Scope

Het uitvoeren van werkzaamheden tijdens infrastructuur projecten waarbij in beperkte mate stappen binnen deze projecten zelfstandig uitgevoerd dienen te worden. rapporteert over de voortgang aan de desbetreffende projectleider.


• Separatie Projecten
o Opbouw en migratie naar Virtual Desktop Infrastructuur
? Transition Brussel
? Transition Antwerpen
o Move Brussel

• Inrichten, functioneel beheer Topdesk applicatie
o Professionaliseren van de processen.
o Samenwerking tussen de 3 support units (HRM, Facility, ICT) in 1 tool TOPdesk.
o Aanvragen centraal binnen laten komen.
o Opstellen afspraken en procedures gebruik Topdesk
o Functioneel applicatiebeheer Topdesk



BENODIGDE MIDDELEN om deze RGA’s te realiseren

• PC met standaard software MS producten (Excel, Word, PowerPoint en Outlook), TimeWriter.
• Noodzakelijke middelen om in de projecten de deelwerkzaamheden uit te kunnen voeren.

VOORWAARDEN die essentieel zijn om RGA’s te realiseren

• Teammanager Infrastructuur is verantwoordelijk voor het beschikbaar stellen van middelen t.b.v. uitvoering van werkzaamheden. Indien er problemen zijn bij de uitvoering van de opdracht dient een oplossing te zoeken of het probleem te escaleren naar het hogere management.
• Methoden, standaards en procedures zijn aanwezig voor het uitvoeren van de werkzaamheden.
• Gebruikersorganisatie en betrokken leveranciers moeten voldoende tijd vrijmaken voor de activiteiten waar verantwoordelijk voor is.
• Opleidingspad is afgesproken dat past bij de huidige werkzaamheden en toekomstige ontwikkeling.


Eisen:
Flexibel betrouwbaar
Ervaring leidinggeven en beoordelen
Plannen
People management
Inlevingsvermogen
Communicatief sterk

Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Databasemanagement Systeem met Eenvoudige Website
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar iemand die een database/content management systeem kan maken met een daaraan gekoppelde (eenvoudige website).    Nadruk ligt op het eerste systeem, waarbij verschillende functionarissen in verschillende landen in de cloud in een goed beveiligde oplossing in staat moeten zijn om zowel teksten…
Amstelveen € 20 tot € 100 p.u.
Logo, Website, Visitekaartjes en Briefpapier Maken
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar iemand die voor een bouwbedrijf een logo, briefpapier, visitekaartjes en website kan ontwerpen.    Dit op hele korte termijn, thuiswerken is mogelijk.    Bij interesse horen we graag van u.
Lent € 100 tot € 5000
Twee Websites Laten Bouwen
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een freelancer die 2 websites voor mij kan maken. Het gaat hier om een informatie website en een portaal waar je een zoekfunctie kan invoeren met plaatjes.    Ik hoor graag wat er voor mijn budget mogelijk is.    Graag hoor ik van u.
Deventer € 50 tot € 200
Website Ontwikkelaar Gevraagd (Kledinglijn)
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een website maker om een een website te ontwerpen voor een kledinglijn.    Er is een budget van 500 euro beschikbaar en thuiswerken is mogelijk.    Bij interesse hoor ik graag van u.   
Zwolle € 100 tot € 500
Designer in Wix voor Beauty Website
Beste freelancers,    Voor een beauty website ben ik opzoek naar een website designer met kennis van Wix.    De website is al voor een deel gemaakt maar we hebben er geen tijd meer voor.  Alle tekstuele content is al klaar en kan direct geplakt worden.    Wij zoeken het liefst iemand die direct kan beginnen.
Hoofddorp € 10 tot € 50 p.u.
Website Makers Gezocht voor Domeinnamen
Beste freelancers,    Voor verschillende domeinnamen zoek ik websites.  Dit gaat van 'simpele' (landings)pagina's tot complete websites.    Ik heb veel mooie domeinnamen waar ik succesvolle websites op wil ontwikkelen.  Domeinnamen o.a. op het gebied van deelenwin, vacatures, social, reizen, toerisme, geld,…
€ 50 tot € 2500
Programmeur Gevraagd (Oplossing SOAP-API Error)
Beste freelancers,    Wij zijn al een tijd bezig met het opzetten van een Magento-webshop.    Wij werken met Unit4 Multivers en hebben de daarbij behorende webwinkelkoppeling van GB Business Solutions aangeschaft. Echter werkt de koppeling niet in ons aangeschafte thema.    Bij de API V2 url krijgen we de foutmelding; …
Brummen € 100 tot € 500