Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Administratieve Werkzaamheden voor Event (Excel)

Geplaatst op:
4 januari 2016 08:14
Categorie:
Management & Organisatie
Subcategorie:
Secretaresse/PA
Opdracht ID:
22232
Status:
Match!
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 20 tot € 30 p.u.
Locatie:
Heiloo, Noord-Holland

Freelancer of ZZP'er gezocht voor de volgende opdracht:

Beste freelancers,

Voor verwerking van aanmeldingen m.b.t. events, zijn wij op zoek naar iemand die vanuit de aanmeldingen die per mail binnenkomen gegevens kan verwerken in een excellijst.

Dit betreft een opdracht voor meerdere events en eventueel andere administratieve werkzaamheden.

Thuiswerken is bij deze opdracht mogelijk.

Indien interesse zie ik u reactie tegemoet.
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Freelancers die hebben gereageerd (7)

Robert-Jan Robert-Jan 04-01-2016
referentiesterren
2 referenties
Kirsten Kirsten 04-01-2016
Eelco Eelco 04-01-2016
Miguel Angel Miguel Angel 04-01-2016
referentiesterren
1 referentie
Karin Karin 04-01-2016
referentiesterren
4 referenties
Irene Irene 04-01-2016
referentiesterren
13 referenties
Sandra Sandra 04-01-2016
referentiesterren
1 referentie

Freelance opdrachten in dezelfde categorie:

Freelance Assistent/Secretaresse Gevraagd
Beste freelancers.    Als zelfstandige in de zorg ben op zoek naar een virtueel assistent/secretaresse die mij maandelijks ontzorgt en diverse taken uit handen gaat nemen. Een aantal vaste taken zijn: rooster bij werken, km registratie invoeren, boekhouding bijwerken, facturatie en daarnaast allerhande taken die ik uit handen wil geven betreft…
4 aug
Freelance Management Assistent / Directie Secretaresse Gezoc...
Beste freelancers,    In verband met uitbreiding van projecten ben ik op zoek naar een freelance management assistent / directie secretaresse (16-32 uur).    Je zult te maken krijgen met zeer vertrouwelijke informatie en soms overheidsgeheimen. Daarom zal er een VOG en NDA nodig zijn voor aanvang van de werkzaamheden.   …
21 jun
Freelance Office Manager voor Snelgroeiende Pizzaketen
Beste freelancers,    We zoeken een stressbestendige ervaren office manager op ons kantoor in Utrecht. Wij zijn een snelgroeiende onderneming op het gebied van gezonde pizza en daarvan afgeleide producten. Gestoeld op duurzame en biologische teelt en productie van onze ingrediënten en met het beste vakmanschap gemaakt. Ons product krijgt…
10 apr
Freelance Virtuele Assistent (VA) Gezocht
Ik ben op zoek naar een virtuele assistent:    Taken:  In eerste instantie gaat het om deze 2 taken:    1. Email managen: Selecteren van e-mails die beantwoord moeten worden Geselecteerde mails beantwoorden, met hulp van een manual (circa 80% is ‘kopieer en plak’ werk) Per e-mail producten aanraden/verkopen die…
3 feb
Office Manager/Secretaresse voor Advies Praktijk
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een freelance secretaresse of office manager voor onze advies en management praktijk in de energie sector.    Het gaat om de ondersteuning voor het maken van afspraken, beheren van agenda, organiseren van bijeenkomsten, correspondentie, telefoon bediening, etc.    Het werk is flexibel…
16 jan
Administratief Ondersteuner Gemeente
Beste freelancers,    Onze gemeenten in Gelderland is op zoek naar een Administratief ondersteuner gemeente.    Omschrijving:    Het administratief ondersteunen van projectleiders.  Maken, inboeken en archiveren van brieven  Zorgdragen voor archivering van aanbestedingsdossiers  Opstellen van managementreportages…
16-11-2016
Notulist voor Beroepsvereniging - Omgeving Utrecht
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een notulist om gemiddeld 7x per jaar gedurende 3 uur te notuleren en daarna deze notulen uit te werken.    De locatie zal meestal in Utrecht zijn - onder voorbehoud dus. En mogelijk zullen er ook Skype vergaderingen zijn die genotuleerd moeten worden.    Het betreft de gezondheidszorg…
29-03-2016