Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Administratief Medewerkster Gezocht

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
16 januari 2012 13:32
Opdracht ID:
7623
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 20 tot € 60 p.u.
Locatie:
Nuenen, Noord-Brabant

Opdrachtomschrijving

Wij zijn een winkelbedrijf met 5 winkels in diverse branches, ben op zoek naar medewerkster die post organiseert, personeeldossiers archiveert, mijn agenda mede beheert, je bent welkom!
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Reacties van freelancers:

Miranda
Tilburg
Geachte heer, mevrouw, Dat klinkt helemaal perfect! Ik heb vroeger in diverse winkels gewerkt en weet dus precies hoe het reilt en zeilt. Maar ondertussen werk ik totaal alweer 16...
Charlotte
mierlo
Geachte heer, mevrouw, Ik ben op zoek naar een administratieve baan en zou me graag persoonlijk aan u voor willen stellen. Ik ben een jonge vrouw van 44 jaar en...
Esther
Reuver
Geachte mevrouw, heel graag zou ik met u in contact komen om meer over de opdracht te weten te komen. Om hoeveel uur per week gaat het bijvoorbeeld? Omdat ik...
Ingrid
Apeldoorn
Geachte heer, mevrouw, Met belangstelling las ik uw oproep. Per januari van dit jaar ben ik gestart als zelfstandige om zo "een kijkje te nemen in de keuken" van andere...
Angelique
Ridderkerk
Geachte heer, mevrouw, Ik wil graag solliciteren naar de freelance opdracht, zoals omschreven in de opdrachtomschrijving op freelancematch.nl Op dit moment rond ik één van mijn opdrachten af en ben...
Nathalie
Breda
Geachte heer, mevrouw, Graag zou ik willen reageren op uw opdracht. Bijgaand ontvangt u mijn cv en motivatiebrief. Ik reageer op de functie, omdat ik denk dat ik naast de...
Sandra
Rosmalen
referentiesterren
Geachte heer of mevrouw, Heijmans Kantoorservice kan deze opdracht perfect voor u uitvoeren. Wij hebben ervaren freelancers in ons bestand die snel inzetbaar zijn. Vanzelfsprekend zal ik bij interesse direct...
Welmoed
Hellouw
reeds vele jaren ervaring bij verschillende bedrijven op het gebied van administratieve en back office werkzaamheden. Zou graag weten of uw opdracht al vervuld is of dat ik deze misschien...
Dennis
Amsterdam
Hallo, Administratie doen vond ik altijd vervelend omdat het nogal wat tijd kostte. Vooral het klantenbestand, de facturen versturen en ontvangen betalingen nagaan en deze inboeken was een karwei op...
Monique
Best
Geachte opdrachtgever, Graag wil ik mijn bedrijf bij u introduceren: Best Secretariaat, uw ondersteuning op maat. Om een juiste offerte te kunnen maken heb ik wat meer gegevens van u...

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Marketing & Communicatie Assistent met Passie voor Beurzen
Beste freelancers,    Voor een van onze projecten, commercieel, innovatief en internationaal opererend vanuit omgeving Utrecht zijn wij op zoek naar een assistent Marketing & Communicatie met een passie van events en beurzen.    Rol en verantwoordelijkheden  Binnen deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk…
Gouda € 20 tot € 80 p.u.
Notulist Gezocht
Beste Freelancers,    Het betreft een vergadering in Amersfoort. Het notuleren is van 14.30 tot ca. 21.00 uur, met 1,5 uur etenspauze.    Het betreft de lopende zaken van het bestuur van een vereniging, gevolgd door overleg van dat bestuur met twee commissies.    Notulist gezocht die 1x per 2 maanden beschikbaar is, steeds…
Amersfoort € 20 tot € 70 p.u.
Interviews Laten Uittypen
Beste freelancers,    Ik wil graag 10 interviews tussen 2 personen, van goede kwaliteit, uit laten typen.  De interviews duren tussen de 60 en 75 minuten.    Graag ontvang ik een totaalprijs in je offerte.    Alvast bedankt,    Vriendelijke groet.
€ 10 tot € 40 p.u.
Secretaresse Gezocht (Haarlem)
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een ervaren secretaresse die op afstand en op kantoor kan komen werken in Haarlem.  Niveau: alle secretariele werkzaamheden, waaronder administratie (ook juridische zaken uitzoeken), redigeren van teksten, maken van planningen, research doen, etc.  budget: €15,- euro per uur ex btw …
€ 20 tot € 30 p.u.
Office Manager Gezocht (Tandarts Amsterdam)
Bij Centraal Station Amsterdam , metrostation Nieuwmarkt is een vrouwelijke tandarts op zoek naar een all-rounder , een office-manager, iemand die 5 dingen tegelijk kan met een glimlach.    Het meest belangrijke is dat deze ondersteunende functie met VAR-verklaring als freelancer wordt uitgevoerd, winst-uit-onderneming-VAR, de verdiensten…
Amsterdam € 20 tot € 80 p.u.
Flexibele Personal Assistent Gezocht
Beste freelancers,    Voor ons trainingsinstituut zijn we op zoek naar een flexibele personal assistent / secretaresse / voorlichter (m/v), die van aanpakken weet en prettig is in de omgang.    Het werk bestaat hoofdzakelijk uit:    1. Het terugbellen van en informatie verschaffen aan geïnteresseerde cursisten. Dit…
€ 20 tot € 80 p.u.
Ervaren Parttime Secretaresse Gezocht in Haarlem
Beste freelancers,    Wij zijn een uitgeverij en op zoek naar een ervaren secretaresse die op afstand en op kantoor kan komen werken in Haarlem. Het betreft alle secretariële werkzaamheden, waaronder administratie (ook juridische zaken uitzoeken), redigeren van teksten, het maken van planningen, research doen, etcetera.   …
Haarlem € 10 tot € 15 p.u.