Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Procesbegeleider Aanbestedingen Gezocht

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
18 oktober 2015 17:20
Opdracht ID:
21280
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 60 tot € 80 p.u.
Locatie:
Almelo, Noord-Holland

Opdrachtomschrijving

Beste freelancers,

Wij zijn een grote, landelijk opererende dienstverlener in de sector gezondheidszorg en welzijn, die zich toelegt op laagdrempelige diensten voor huishoudelijke hulp (WMO), verpleging & verzorging (AWBZ) en kraamzorg. Wij werken via regionale vestigingen, die vanuit het hoofd-kantoor in Twente worden ondersteund door de directie en de stafafdelingen, zoals secretariaat, control, kwaliteit, P&O, ICT, cliëntenadministratie en facility.

Ook de tenderdesk en de diverse commerciële activiteiten vinden plaats vanuit het hoofdkantoor in Almelo. Binnen de tenderdesk, die zich primair richt op aanbestedingen en het (laten) uitbrengen van offertes, is voor een periode van minimaal 3 maanden een sleutelpositie beschikbaar voor iemand met ervaring.

In deze functie begeleid en bewaak je aanbestedingstrajecten binnen het segment WMO, vanaf binnenkomst via de aanbestedingskalender tot en met de afronding en verzending van de offerte. Centraal in jouw rol staan het leveren van een maatwerk product aan de klant, veelal gemeenten, en een optimale communicatie met alle intern en extern betrokkenen gedurende het hele proces. Voor de totstandkoming van de offerte analyseer je het bestek en maak je de juiste vertaalslag vanuit de vraagstelling. Je stelt de planning op voor het offerte-traject en vervult een coördinerende rol binnen het offerteteam door o.a. het opstellen van voorcalculaties en het maken van afspraken met de betrokkenen. Je verzorgt de correspondentie rond het traject en ziet toe op tijdige versturing naar de opdrachtgever. Door anderen (m.n. regiomanagement) gemaakte offertes controleer je op juistheid en kwaliteit. Ook adviseer je de directie en andere interne partijen bij (al dan niet) uit te brengen offertes. Tenslotte initieer je de opvolging van afspraken en signaleer je tijdig afwijkingen daarop. Communicatie is voor deze functie een kritische succesfactor. Offertes komen tot stand in nauwe samenspraak met de directeur, de regiomanager en het accountmanagement. Ook overleg je frequent met finance & control, met de afdeling communicatie en met de jurist. Extern heb je contact met gemeenten over uitgebrachte of uit te brengen offertes. Ook bezoek je de informatiebijeenkomsten rond de aanbesteding, waarbij je een centrale rol hebt bij het beantwoorden van vragen, het verduidelijken van de voorgestelde aanpak en het adviseren over de werkwijze of de mogelijkheden in het proces. In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de Commercieel Directeur.

Het werk vindt plaats op interim basis, voor de duur van circa 3 maanden, met daarna mogelijk een vast dienstverband. In de aanvangsfase valt de formele relatie nader overeen te komen.

Wat wordt er van je gevraagd?
• HBO / WO opleidingsniveau, bijvoorbeeld CE, bestuurskunde, bedrijfskunde
• Meerdere jaren relevante ervaring in de zorg
• In staat zijn contracten zowel commercieel als juridisch te beoordelen
• Goede kennis van het aanbestedingsrecht en het up-to-date houden ervan
• Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden
• Sterke uitdrukkingsvaardigheid, zowel schriftelijk als mondeling
• Accuratesse en verantwoordelijkheidsgevoel (een onjuiste en/of ontijdige offerte kan leiden tot financieel risico).
• Beheersbare woon/werk afstand (Twente)
• Tijdelijke beschikbaarheid voor minimaal 3 maanden

Trefwoorden: aanbesteding – tender – gezondheidszorg – zorginstelling – “wet maatschappelijke ondersteuning” – WMO – thuiszorg – aanbesteden – contractmanagement – commercieel - juridisch

Bent u geïnteresseerd? Dan hoor ik graag van u.
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
>
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
>
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
VCA Docent Gezocht
Beste freelancers,    Welke VCA docent met erkenning kan op dinsdag 26 nov as. of op donderdag 28 november as. een VCA basis cursus geven bij onze vestiging in Deventer. Bij gebleken geschiktheid kunnen ook vervolgafspraken gemaakt worden.    Ik hoor graag van u! 
€ 20 tot € 80 p.u.
Werkprocessen in Kaart Brengen
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar iemand die werkprocessen in kaart kan brengen dmv tekeningen.    Graag hoor ik wie ons hiermee kan helpen. 
kantoor aan huis € 20 tot € 50 p.u.
Adviseur Bedrijven A
Wij zijn per direct opzoek naar een Adviseur Bedrijven A, voor de Rabobank in Zuid-Holland.     Het is voor de periode tot en met 31 december 2010.  De kandidaat moet volledig gecertificeerd zijn.     
€ 50 tot € 5000
Programmamanager Gezocht
Beste professional, Voor onze klant in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Programmamanager.    In deze rol ben je verantwoordelijk voor het aansturen en coordineren van een geheel aan samenhangende projecten.    Functie: Programmamanager.    Taken: Bij onze klant worden een aantal projecten uitgevoerd. De programmamanager…
€ 40 tot € 100 p.u.
Investeringsmanager Gezocht
Beste Freelancers,    Wij zijn opzoek naar een investeringsmanager voor maximaal 6 maanden.    Je gaat samen met de organisatie een investering B.V. opzetten met een crowdfunding afdeling die investeert in sustainable culturele, economische en educatieve producten op het gebied van media, cultuur, fashion, beauty, ontroerend goed,…
Amsterdam € 20 tot € 80 p.u.
Coverband Manager Gezocht
Beste professionals,    Onze coverband is een nieuwe band met een fris geluid. In de opstartfase waarin we verkeren zoeken we een zesde bandlid om het team te versterken. Binnen het raamwerk wat we hebben opgezet zoeken we een bouwer die met ons meegroeit.    De taken die we aan jou willen toevertrouwen:    - Actief zoeken…
€ 20 tot € 80 p.u.
Gezocht Notulist(e) Spoed!
Voor een vergadering van een stichting welke wordt uitgebreid (7 mannen), vanavond 18-6 in IJsselstein, is de geplande notuliste uitgevallen.    Wij zoeken dus op zeer korte termijn een notuliste.  Bekendheid met de plaats IJsselstein geniet de voorkeur.  De notulen dienen binnen een week uitgewerkt te zijn, eventueel in nader overleg…
ijsselstein € 10 tot € 50 p.u.
  • Plaats gratis uw opdracht
  • Ontvang snel meerdere offertes
  • Helemaal gratis voor opdrachtgevers

Hoe werkt het?

1. Beschrijf uw aanvraag
Wij checken de aanvraag en plaatsen hem gratis online.
2. Vergelijk offertes
Vergelijk offertes van verschillende freelancers en overleg met de meest geschikte kandidaten.
3. Kies de beste kandidaat
Kies de beste kandidaat en ga aan de slag.
Werk veilig online via Hoofdkraan.nl.