Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Medior Servicedesk Medewerker

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
14 juni 2010 10:49
Opdracht ID:
919
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 0 tot € 0
Locatie:
Den Haag, Zuid-Holland

Opdrachtomschrijving

JOBstream is op zoek naar een Medior Servicedesk Medewerker



Wat bieden wij
De servicedesk medewerker beantwoord vragen van en ondersteund klanten, verwerkt standaard wijzigingen en verhelpt, en/of coördineert het verhelpen van, incidenten met betrekking totdiensten. Tevens bewaakt de servicedesk medewerker de systeemomgevingen met behulp van monitoring software. Daarnaast draagt de servicedesk medewerker bij in het verbeteren en optimaliseren van de procedures en processen omtrent de werkzaamheden en verantwoordelijkheden van de Servicedesk DWR. De servicedesk medewerker deelt zijn kennis met zijn collega’s en borgt deze ook waar mogelijk in documentatie.


Taak van de servicedesk medewerker is:
• Het ondersteunen bij het gebruik van en het bewaken van de beschikbaarheid van de DWR diensten, evenals het afhandelen van meldingen/incidenten.
• Aanspreekpunt voor de klant(gebruiker/beheerder) namens DWR;
• Meldingen (RFI/Incidenten/Monitoring) registreren conform de processen en procedures zoals die zijn gedocumenteerd;
• Standaard wijzigingen uitvoeren conform de daarvoor opgestelde werkinstructies en procedures;
• Verwerkt en lost op, standaard incidenten vanuit de registratie(servicemanagement) software;
• Case verantwoordelijk voor calls;
• Signaleert en bewaakt systeemomgevingen met behulp van monitoring software;
• Bewust en bekwaam met het omgaan met informatie / informatiebeveiliging;
• Leveren van een bijdrage aan de relevante ITIL processen;
• Ondersteunt &adviseert ‘gebruikers’ bij het gebruik van de DWR diensten met minimaal de kennis uit de documentatie;
• Functionele ondersteuning
• Basis technische ondersteuning
• Routeert vragen/verzoeken/incidenten die niet passen binnen de verantwoordelijkheid/capaciteit van de servicedesk naar functioneel beheer;
• In staat infrastructureel/technisch onderlegd te analyseren of een probleem applicatief of infrastructureel is. Dit ten behoeve van de efficiënte(intelligente) en correcte routering naar de juiste(passende) oplosgroep/leverancier;
• In staat te werken met/kennis hebbend van Microsoft Office Sharepoint Server 2007(vereist);

• Kennis en/of ervaring met onderstaande producten is een pre:
o FirstSpirit;
o Nagios;
o Tridion;
o EasyWCM;
o TOPDesk;
o WebTrends;
• Schrijven/aanpassen van werkinstructies;


Profiel:
Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.

Ten behoeve van onder andere:
• Telefonische ondersteuning;
• E-mail communicatie met gebruikers, klanten en leveranciers;
• FAQ teksten schrijven/aanpassen.
• Klantgericht
• In staat niet technisch onderlegde gebruikers te ondersteunen
• Gestructureerd kunnen werken, zowel zelfstandig als binnen een team
• Verantwoordelijkheidsgevoel mbt het service-window

Let op! Het betreft geen helpdeskmedewerker voor kantoorautomatisering.

Wanneer
De inzet van de servicedesk medewerker zal zo spoedig mogelijk gaan starten. We streven naar 21 juni 2010. Gemiddelde inzet 36 uur per week verdeeld over vijf dagen.
Deze medewerker moet beschikbaar zijn in de vakantieperiode, dus geen meerdaags verlof tot minimaal 1 september!

Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
>
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
>
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Freelancer Gezocht voor Werkplek Beheer (Regio Amsterdam)
Beste freelancers,    Opdracht: freelance werkplek beheerder gezocht voor constante support en ondersteuning (Amsterdam omgeving), (geen programmeur) voor een MKB.    - Windows  - Computer Support etc.  - bereid zijn om naar meerdere locaties af te reizen    Graag een reactie bij interesse.
Amsterdam € 20 tot € 80 p.u.
ICT Beheerder voor Installatie Dataopslagsysteem
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een tijdelijke ICT beheerder voor het installeren van een dataopslagsysteem op de afdeling Radiologie & Nucleaire Geneeskunde bij het Erasmus MC.    Start: 1-10-2016, 18 uur per week  Periode: 6 maanden  Omgeving: Rotterdam    Als ICT beheerder ben je…
Rotterdam € 60 tot € 90 p.u.
Huidige Database Koppelen aan ERP Systeem
Beste zzp'ers,    Momenteel heb ik een smartphone app die in connectie staat met een database op een webserver (database PHP gebaseerd).    Vervolgens heb ik een SAP systeem met data. Ik zoek iemand die beide systemen aan elkaar kunnen koppelen.    Kun je deze opdracht uitvoeren? Dan zie ik graag een reactie tegemoet.
Capelle aan den IJssel € 500 tot € 800
Hulp bij Configureren van Salesforce (Inrichten en Advies)
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een ervaren administrator/gebruiker van Salesforce voor het adviseren van het gebruik van het systeem. Deze is deels ingericht maar zoeken extra hulp.    Het gaat dus om het configureren van het systeem op onze wensen en het geven van tips voor het optimaal gebruik maken van het systeem. …
Utrecht € 20 tot € 60 p.u.
Inrichten Virtuele Windows Server
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen bij het inrichten van een virtuele Windows server als remote desktop gebruik voor meerdere gebruikers (nu 3).    Daarnaast ook het instellen van dagelijkse bestaande back-up database scrips. Ik gebruik nu een server van microsoft azzure. Dit vind ik te duur…
Wassenaar of Den Haag € 20 tot € 60 p.u.
Freelance Filemaker Pro Specialist Gezocht
Beste freelancer,    Ik zoek een Filemaker pro specialist in de omgeving van Zeist.    Wij werken nu met Filemaker pro 7 en moeten naar 14. Toepassingen moeten worden toegevoegd en/of aangepast.   Ook moet er op locatie mee gewerkt kunnen worden. Ik werk met Apple.    Ik zie jullie offertes graag tegemoet.
Zeist € 20 tot € 60 p.u.
Herinstallatie van Exact Compact Administratie
Beste Freelancers,    Mijn bedrijf heeft iemand nodig die ons kan helpen met de (her-)installatie van exact compact.    Door allerlei Windows-updates werken een aantal koppelingen niet meer zoals printen van Excel lijsten en het versturen van facturen en betaaloverzichten per email.    Wie kan mij helpen?
Amsterdam € 20 tot € 80 p.u.
  • Plaats gratis uw opdracht
  • Ontvang snel meerdere offertes
  • Helemaal gratis voor opdrachtgevers

Hoe werkt het?

1. Beschrijf uw aanvraag
Wij checken de aanvraag en plaatsen hem gratis online.
2. Vergelijk offertes
Vergelijk offertes van verschillende freelancers en overleg met de meest geschikte kandidaten.
3. Kies de beste kandidaat
Kies de beste kandidaat en ga aan de slag.
Werk veilig online via Hoofdkraan.nl.