Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Medewerker Publiekszaken

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
18 april 2010 10:48
Opdracht ID:
501
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Slochteren, Groningen

Opdrachtomschrijving

Op basis van tijdelijke inhuur
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Ervaren Allround Medewerker Publiekszaken - medior (Referentie nummer 20101073)
Functie inhoud en achtergrond informatieAls medewerker publiekszaken heb je rechtstreeks contact met de klant en werk je in de front- en in de backoffice. In teamverband verricht je de volgende werkzaamheden: 1. Aanvragen en vestrekken van reisdocumenten, rijbewijzen en documenten.2. Verstrekken van uittreksels, geboorteaktes en verklaringen omtrent gedrag. 3. Uitgeven en legaliseren van documenten. 4. Verwerken van adreswijzigingen. 5. Inzetbaar in de backoffice publiekszaken is een pré. 
Plaats in de organisatieDe medewerker Back Office legt verantwoording af en rapporteert aan de manager Back Office.
Doel van de functieHet zorgdragen voor de (voorbereiding van) gespecialiseerde productmatige dienstverlening aan burgers en bedrijfsleven en het vervullen van een schakelfunctie tussen de Back Office en de Front Office alsmede naar andere diensten.
Functiekarakteristieken- op deelgebieden uitvoeren van (deel)producten, rekening houdend met vastgesteld beleid en andere relevante voorschriften- op deelgebieden voorbereiden/verzorgen van productmatige dienstverlening- verstrekken van informatie op het gebied van productmatige dienstverlening- verrichten van mutaties en het verwerken van informatie uit onderzoeken- doorspelen van knelpunten en signalen vanuit de contacten met burgers en anderen alsmede het aandragen van mogelijke oplossingen- ondersteunen van een adequate wisselwerking en afstemming tussen de back officewerkzaamheden en de front officewerkzaamheden en tussen de back officewerkzaamheden en werkzaamheden bij de andere diensten- doorspelen van knelpunten en signalen vanuit de contacten met burgers en anderen alsmede het aandragen van mogelijke oplossingen- verrichten van mutaties en verwerken van informatie- deelnemen aan project- en werkgroepen- uitvoeren van werkzaamheden ten behoeve van het werkplan- levert jaarlijks een aantoonbare bijdrage aan de voor de organisatie vastgestelde organisatie competenties- heeft aandacht voor de totstandkoming van het persoonlijke ontwikkelingsplan- het verrichten van overige voorkomende werkzaamheden in het kader van de algemene dienst
Contacten- interne en externe contacten- behulpzaam zijn en/of verkrijgen van begrip
Werk- en denkniveau- MBO- Ruime ervaring op deelgebieden van het vakgebied binnen de back office
Aanvullende informatie- Je bent klantgericht en communicatief sterk- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken- Je bent consequent en accuraat- Je kan goed omgaan met vertrouwelijke informatie
BijzonderhedenIn goed onderling overleg worden je werkdagen en -tijden afgesproken. Noodzakelijk is het om hierin flexibel te zijn en ook bereid te zijn om op woensdag tot 18:00 uur en op de donderdagavonden tot 19:30 uur te werken. Je bent woonachtig binnen een straal van max 45 km van het dorp Slochteren.De gesprekken voor deze functie zullen plaatsvinden op dinsdagmiddag 27 april 2010. Kandidaten dienen op deze dag beschikbaar te zijn.
CV eisen- CV volledig in het Nederlands en maximaal 7 pagina's- Minimaal 2 referenties van relevante opdrachten- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrif
CV wensen- Afgeronde opleiding BABZ- Specialistische kennis dien duidelijk in het cv naar voren te komen- Ervaring- Relevante werkervaring niet ouder dan 6 maanden.
Motivatie- In goed onderling overleg worden je werkdagen en -tijden afgesproken. Noodzakelijk is het om hierin flexibel te zijn en ook bereid te zijn om op woensdag tot 18:00 uur en op de donderdagavonden tot 19.30 uur te werken. Gelieve dit in motivatie te verwerken.
Algemene informatie m.b.t. de aanvraagLocatie: SlochterenStartdatum: 01-06-2010Duur: 01-08-2010Inzet: 21 uur per weekTarief: 37,50Sluitingsdatum: 19 april 2010Sluitingstijdstip: 10:00

Reacties dienen voorzien te zijn van een cv in word, korte motivatie en een tariefsindicatie. Aanbiedingen zonder deze gegevens zullen niet in behandeling worden genomen. Eveneens worden aanbiedingen die niet voldoende aansluiten aan het gevraagde terzijde gelegd.
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
>
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
>
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Herenkleding Ontwerpers / Makers / Coupeuses
Beste freelancers,    Ik zou graag samen willen werken met iemand die van beroep herenkleding (maatpakken, maatoverhemden etc.) kan opmeten. Ruime werkervaring en professionaliteit vereist!  Vergoeding in overleg.
Rotterdam € 20 tot € 80 p.u.
Ervaren Docent Engels in Omgeving Arnhem Gezocht
Beste freelancers,    Wij zoeken per direct een ervaren docent Engels -native speaker- voor een serie individuele lessen ter voorbereiding van IELTS in de regio Arnhem. De cursiste is hoogopgeleid.    Graag zien wij uw CV met recente foto tegemoet .    Alvast bedankt!
€ 20 tot € 80 p.u.
Jonge, Mannelijke Voice-over Gezocht!
Beste Freelancers,    Wij zoeken een jonge, mannelijke, Nederlandse voice-over voor onze explanimation. Het duurt ongeveer 60 seconden en het legt het concept uit.  We zoeken een frisse, jonge stem. Niet de standaard reclame stem. Dat past namelijk niet  bij ons concept.    Wij ontvangen graag een motivatie. Later…
Venray € 149 tot € 150
CASIO SE-S400 Programmeren
Hallo    Ik heb een kassa aangeschaft van CASIO SE-S400. Na meerdere malen geprobeerd te hebben, is het mij niet gelukt om deze te programmeren. Ik wil graag weten of u deze type kassa kunt programmeren en wat de kosten hiervan zullen zijn. (het is wel een spoed geval. Het liefst voor vrijdag)    Met vriendelijke groeten, …
Zevenaar € 50 tot € 100
Testopdracht van Hoofdkraan.nl
Dit is een test van Hoofdkraan.nl.    U kunt helaas niet reageren, mijn excuses voor het ongemak.    Vriendelijke groet,    Team Hoofdkraan.nl
€ 5 tot € 6 p.u.
Freelance Verkoper / Account Manager Gezocht
Beste professional,    Wij zoeken een (freelance) verkoper / account manager sales die ons innovatieve vertaalproduct tolq.com gaat verkopen. Het gaat om de gehele verkoop van de acquisitie tot het sluiten van de deal.    Unieke, eenvoudige toe te passen technologie waarmee ons netwerk van 35.000 professionele menselijke vertalers…
€ 20 tot € 80 p.u.
Docent AVO voor het VSO
Docent VSO    Ben jij die docent voor het VSO die wij zoeken? Voor verschillende locaties in de omgeving van Rotterdam hebben wij per direct vacatures! Heb jij ervaring als docent en ben jij nu beschikbaar? Reageer dan nu!    Over de functie    Wij hebben een aantal vacatures in het VSO. Ben jij die geschikte AVO Tijger?…
Rotterdam € 25 tot € 45 p.u.
  • Plaats gratis uw opdracht
  • Ontvang snel meerdere offertes
  • Helemaal gratis voor opdrachtgevers

Hoe werkt het?

1. Beschrijf uw aanvraag
Wij checken de aanvraag en plaatsen hem gratis online.
2. Vergelijk offertes
Vergelijk offertes van verschillende freelancers en overleg met de meest geschikte kandidaten.
3. Kies de beste kandidaat
Kies de beste kandidaat en ga aan de slag.
Werk veilig online via Hoofdkraan.nl.