Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Interim HR Support Medewerker

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
30 juni 2010 15:58
Opdracht ID:
1104
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Almere, Flevoland

Opdrachtomschrijving

Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek in de omgeving van Almere naar een Interim HR Support Medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:

  • aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
  • de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
  • vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
  • verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
  • het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
  • het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;
  • ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
  • het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:
HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:

  • samenwerken;
  • inspireren;
  • zorgen voor kwaliteit;
  • ondernemen;
  • flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • klant-en servicegerichtheid;
  • integriteit;
  • plannen en organiseren.
38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden
Vacaturenummer : 10.0062
 


Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
>
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
>
Stuur deze opdracht door:

Reacties van freelancers:

Marion
Huizen (NH)
Geachte heer Haeken, Bijgaand stuur ik u mijn profiel. Mocht e.e.a. aansluiten bij uw wensen, dan ontvang ik graag een reactie voor een kennismakingsgesprek. Ik heb u een uurtarief exclusief...
Paula
Aalsmeer
Geachte heer Haeken, Gezien de datum ben ik benieuwd of deze opdracht nog openstaat. In ieder geval ben ik zeer geïnteresseerd. Op mijn CV staat mijn werkervaring uitgebreid beschreven. Indien...

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Administratieve Werkzaamheden (Opbouwen Mailinglijst)
Beste freelancers,    Opdracht: Samenstellen Mailing Lijst    Wij zoeken op korte termijn een nauwkeurige en snelle freelancer die helpt met de opbouw van onze mailinglijst. Het gaat om het samenstellen van een lijst NAW/telefoonnummer/e-mailadres/contactpersoon op basis van een lijst websites. De gegevens haal je van de websites…
Utrecht € 15 tot € 30 p.u.
Personal Assistant Gezocht (Affiniteit met Kunst en Web)
Beste freelancers,    Ik zoek een personal assistant die mij enkele uren / dagdelen per week kan assisteren. Vanuit huis werken is mogelijk, maar graag zo nu en dan ook hier op locatie. Trefwoorden: geduldig, lief, gezellig, aanpakken, netjes, betrouwbaar, creatief, enthousiast, ondernemend, passioneel, pit.    Vereisten: …
Breda € 20 tot € 50 p.u.
Adviseur en Trainer in HRM en Personeelszaken
Beste freelancers,    Wij zoeken een adviseur/trainer op het gebied van HRM en Personeelszaken. Met kennis van personeelsbeleid 'in de breedte', zoals aannamebeleid, fuwa- en beoordelingssystemen, opleidingsbeleid en ontslagbeleid. Daarnaast kennis van de collectieve arbeidsvoorwaardelijke regelingen uit het personeelshandboek en…
Midden Nederland € 80 tot € 100 p.u.
Parttime ZZP Officemanager Gezocht (Amsterdam)
Beste zzp'ers,    Opdracht: ZZP Event en officemanager gezocht in Amsterdam (voor 10-20 uur per maand)    Ben jij een kei in het organiseren, plannen én doen? Je bent voor ons een perfecte kandidaat als je:      - Een kei ben in organiseren  - Zeer sociaal vaardig en communicatief bent  - Commercieel…
Amsterdam € 20 tot € 30 p.u.
Freelance MS Project Ticket Responder Gezocht
Beste freelancers,    Wij zoeken een MS Project professional, die ons bij kan staan met het afhandelen van tickets van onze klanten. Het aantal is onbekend en het is de bedoeling dat er binnen 2 uur gereageerd wordt (en beter natuurlijk opgelost), maar met een maximum van 4 uur. Werkzaamheden zijn normale kantoortijden en van maandag tot…
Den Haag € 10 tot € 25 p.u.
Kledingwinkel/Atelier naar Hoger Niveau Tillen
Beste freelancers,    Ik heb nu twee weken mijn eigen kledingwinkel/atelier in het winkelcentrum Oostpoort. Daar verkoop ik kleding die ik zelf maak, inkoop en van andere designers die ik op consignatie heb.    De winkel zit echt op een top locatie. Als jonge ondernemer heb ik niet zoveel ervaring in het runnen van een winkel…
Amsterdam € 20 tot € 80 p.u.
IT Operations Mananager Gezocht (Bergen op Zoom)
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een Interim SAP Operations Manager. Dit is voor een periode van 4-6 maanden in de regio Bergen op Zoom    Als producent van innovatieve, high end producten, bedient onze klant de internationale markt. Met diverse productielocaties in Europa en ruim 1300 medewerkers behoort onze klant tot…
Regio: bergen op zoom € 85 tot € 95 p.u.
  • Plaats gratis uw opdracht
  • Ontvang snel meerdere offertes
  • Helemaal gratis voor opdrachtgevers

Hoe werkt het?

1. Beschrijf uw aanvraag
Wij checken de aanvraag en plaatsen hem gratis online.
2. Vergelijk offertes
Vergelijk offertes van verschillende freelancers en overleg met de meest geschikte kandidaten.
3. Kies de beste kandidaat
Kies de beste kandidaat en ga aan de slag.
Werk veilig online via Hoofdkraan.nl.