Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Interim HR Support medewerker

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
24 juni 2010 11:23
Opdracht ID:
1054
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Almere, Flevoland

Opdrachtomschrijving

Voor één van onze opdrachtgevers in de omgeving van Almere zijn we op zoek naar een Interim HR Support medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:


aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;;
ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:

HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:

samenwerken;
inspireren;
zorgen voor kwaliteit;
ondernemen;
flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
klant-en servicegerichtheid;
integriteit;
plannen en organiseren.

Tarief: € 45,-  

Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
>
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
>
Stuur deze opdracht door:

Reacties van freelancers:

Paula
Aalsmeer
Geachte heer/mevrouw, Graag zou ik in aanmerking komen voor de opdracht Interim HR Support medewerker. Mijn tarief is € 45,00 excl. BTW en reiskosten. Ik heb 5 jaar office management...

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Administratieve Ondersteuning Gezocht (2 tot 3 uur)
Beste freelancer,    Ik ben op zoek naar administratieve ondersteuning. Dit zal enkele (2 tot 4) uren per week zijn. Het urenaantal kan per week verschillen afhankelijk van de drukte.  .  Het gaat om het bijhouden van de kas, opschonen van mail en het opruimen van documenten. Wellicht komen daar andere taken bij zodra ik mijn handen…
Rotterdam € 20 tot € 40 p.u.
Bellen van Potentiële Klanten en Afspraken Maken
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een freelancer die potentiële klanten kan benaderen en afsprakan kan maken. Wij leveren adressen met telefoonnummers. Dit voor onze onderneming actief in de  incasso. Wij zoeken iemand met ervaring in de telemarketing.    Start datum is begin juli 2015 en de duur is niet bekend…
Heerlen € 20 tot € 25 p.u.
Flexibele Freelance Office Manager Gezocht (Regio Leiden e.o...
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een pittige, flexibele Office Manager/PA in de regio Leiden e.o. die zo snel mogelijk echter uiterlijk per 1 september beschikbaar is (overdracht vindt plaats in week 35) voor 16 uur per week. Een deel van de uren zullen op donderdag en vrijdag op ons kantoor in Leiden uitgevoerd moeten worden.…
Leiden € 30 tot € 40 p.u.
Freelance HRM-adviseur Gezocht (Amersfoort)
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een zelfstandige en mensgerichte HRM-adviseur die mijn bedrijf kan begeleiden bij sollicitaties en vervolgens een professioneel HRM-beleid kan opzetten.  Mijn bedrijf bestaat nu vooral aan ZZP-ers (4), maar er lopen inmiddels ook enkele sollicitaties voor tijdelijke werknemers in loondienst (2).…
Amersfoort € 40 tot € 50 p.u.
Procesbegeleider Aanbestedingen Gezocht
Beste freelancers,    Wij zijn een grote, landelijk opererende dienstverlener in de sector gezondheidszorg en welzijn, die zich toelegt op laagdrempelige diensten voor huishoudelijke hulp (WMO), verpleging & verzorging (AWBZ) en kraamzorg. Wij werken via regionale vestigingen, die vanuit het hoofd-kantoor in Twente worden ondersteund…
Almelo € 60 tot € 80 p.u.
Ervaren Freelance Projectmanager Gezocht
Beste freelancers,    Voor onze lopende en nieuwe projecten zijn we op zoek naar een ervaren freelance projectmanager.    Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in het managen van ICT-projecten. Hierbij ben je bekend met minimaal één van de volgende talen of heb je projecten met een set van deze talen gemanaged: PHP, Python,…
Drachten € 20 tot € 50 p.u.
Begeleider voor Scriptie HRM Gezocht
Beste freelancers,    Ik zoek hulp bij het schrijven van mijn scriptie voor de opleiding human resource management (HBO). Het onderwerp gaat over het aantrekken van hoger gekwalificeerde zorgmedewerkers en het onderzoek moet nog uitgevoerd worden.    Thuiswerken is mogelijk en ik ontvang graag in een reactie hoe u denkt mij hiermee…
€ 250 tot € 1000
  • Plaats gratis uw opdracht
  • Ontvang snel meerdere offertes
  • Helemaal gratis voor opdrachtgevers

Hoe werkt het?

1. Beschrijf uw aanvraag
Wij checken de aanvraag en plaatsen hem gratis online.
2. Vergelijk offertes
Vergelijk offertes van verschillende freelancers en overleg met de meest geschikte kandidaten.
3. Kies de beste kandidaat
Kies de beste kandidaat en ga aan de slag.
Werk veilig online via Hoofdkraan.nl.