Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Interim HR Support Medewerker

Status:
Match!
Geplaatst op:
22 april 2010 13:46
Opdracht ID:
547
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Almere, Flevoland

Opdrachtomschrijving

Voor één van onze opdrachtgevers zijn wij op zoek in de omgeving van Almere naar een Interim HR Support Medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:
  • aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
  • de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
  • vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
  • verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
  • het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
  • het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;
  • ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
  • het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:
HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:
  • samenwerken;
  • inspireren;
  • zorgen voor kwaliteit;
  • ondernemen;
  • flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
  • klant-en servicegerichtheid;
  • integriteit;
  • plannen en organiseren.


Almere • 
38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden
Vacaturenummer : 10.0062
contactpersoon: Eric Haeken
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
>
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
>
Stuur deze opdracht door:

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Freelance Interim Coördinator Gevraagd (Amsterdam)
Beste freelancers,    Wij zoeken per per direct op freelance-basis een interim coördinator vreemdelingenloket. Voor de periode van april tot en met juni 2016.   Sinds 1 juli 2015 is er één centrale plek in Amsterdam waar alle ongedocumenteerden terecht kunnen met hun (hulp)vraag: het vreemdelingenloket. Het vreemdelingenloket…
Amsterdam € 30 tot € 50 p.u.
Freelance HR Consultant Gezocht
Beste freelancers,    Wij zijn een Belgisch bedrijf dat ook op Europees vlak freelance HR professionals linkt aan interessante opdrachten op hoog niveau.    Momenteel zijn wij op zoek naar een Interim Senior Recruiter / HR Consultant voor een part-time opdracht, voor lange periode. Ervaring in onboarding, employer branding en school…
Kantoor te Venlo € 50 tot € 90 p.u.
Hulp bij Opzetten van Onderzoek (MBA/MsC)
Beste freelancers,    Voor een MBA/MsC dien ik een onderzoek op te zetten (dit onderzoek is zowel kwantitatief als kwalitatief van aard). Het onderzoek gaat over de kwaliteit van informatie in een organisatie en zal ongeveer 15 pagina's bestrijken. Het is echter voor mij meer dan 20 jaar geleden dat ik zoiets heb opgezet. Ik ben inmiddels…
Almelo € 20 tot € 80 p.u.
Freelance HRM-adviseur Gezocht (Amersfoort)
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een zelfstandige en mensgerichte HRM-adviseur die mijn bedrijf kan begeleiden bij sollicitaties en vervolgens een professioneel HRM-beleid kan opzetten.  Mijn bedrijf bestaat nu vooral aan ZZP-ers (4), maar er lopen inmiddels ook enkele sollicitaties voor tijdelijke werknemers in loondienst (2).…
Amersfoort € 40 tot € 50 p.u.
Freelance Bedrijfsadviseur Gezocht
Beste freelancers,    Wij zoeken een bedrijfsadviseurs die adviseren in bijzondere bedrijfssituaties, zoals in zwaar weer, bij complexe financieringsvraagstukken en bij conflicten tussen stakeholders.    Ben jij een specialist met een bancaire- en/of juridische/bedrijfseconomische achtergrond. Ben jij in staat om op basis van een…
Nederland € 80 tot € 120 p.u.
Administratieve Ondersteuning Gezocht (2 tot 3 uur)
Beste freelancer,    Ik ben op zoek naar administratieve ondersteuning. Dit zal enkele (2 tot 4) uren per week zijn. Het urenaantal kan per week verschillen afhankelijk van de drukte.  .  Het gaat om het bijhouden van de kas, opschonen van mail en het opruimen van documenten. Wellicht komen daar andere taken bij zodra ik mijn handen…
Rotterdam € 20 tot € 40 p.u.
Freelancer Back Office Manager Gezocht (Startup)
Beste freelancers,    Voor een start-up ben ik ben op zoek naar iemand die als freelancer wilt werken voor een innovatieve oppaswebsite als backoffice medewerker/Allround medewerker. Je houdt je bezig met operationele zaken; verantwoordelijk voor het financiële beleid, de administratieve organisatie en de aansturing van het team op locatie.  …
Hoofddorp € 20 tot € 80 p.u.
  • Plaats gratis uw opdracht
  • Ontvang snel meerdere offertes
  • Helemaal gratis voor opdrachtgevers

Hoe werkt het?

1. Beschrijf uw aanvraag
Wij checken de aanvraag en plaatsen hem gratis online.
2. Vergelijk offertes
Vergelijk offertes van verschillende freelancers en overleg met de meest geschikte kandidaten.
3. Kies de beste kandidaat
Kies de beste kandidaat en ga aan de slag.
Werk veilig online via Hoofdkraan.nl.