Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Secretaresse/PA
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Communicatiebureau Delft Zoekt Ondersteuner / Personal Assistant

Opdracht ID: 6680

Budget: € 20 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 27-10-2011
Reacties: 27
Locatie: Delft, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 27-04-2012
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Wij zijn een compact communicatiebureau met 25 jaar ervaring dat zich aan het herontwikkelen is.

In die overgangsfase zoeken we een parttime ondersteuner die zich wel volledig kan committeren.

Taken kunnen zeer uiteenlopend zijn, maar onder andere: telefonische ondersteuning, emailcorrespondentie, planning, dossiers bijhouden, afspraken maken, eventueel contact met leveranciers (andere ZZP'ers, drukkerijen, fotografen), archiefwerk, maar ook: facturen inboeken, eventueel facturen maken. Met andere woorden: ongeveer alles wat nu blijft liggen of niet goed loopt omdat iedereen met productie bezig is.

Enige stressbestendigheid en ervaring wenselijk. Affiniteit met communicatie / drukwerk etc zou leuk zijn. Foutloze beheersing van het Nederlands in woord en geschrift!

Vaste werkdag: in elk geval op maandag en misschien meer in de week indien nodig en op afroep? Lengte van samenwerking: nader te bepalen, in elk geval tot einde van het jaar.

Freelance secretaresses die hebben gereageerd (27)

Franziska
Franziska
27-10-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Bea
Bea
31-10-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Elly
Elly
31-10-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Henny
Henny
31-10-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Marola
Marola
01-11-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Tineke
Tineke
01-11-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Maya
Maya
01-11-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Belinda
Belinda
01-11-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Jose
Jose
01-11-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Marthe
Marthe
03-11-2011
0 referenties
Gemiddelde score
El Comandante *****
El Comandante *****
05-11-2011
2 referenties
Gemiddelde score
6
Reineke
Reineke
11-11-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Robert
Robert
05-12-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Marinka
Marinka
05-12-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Merel
Merel
19-12-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Petra
Petra
20-12-2011
0 referenties
Gemiddelde score
Julia
Julia
11-01-2012
0 referenties
Gemiddelde score
Julia
Julia
11-01-2012
0 referenties
Gemiddelde score
Shelita
Shelita
18-01-2012
0 referenties
Gemiddelde score
Didy
Didy
25-01-2012
0 referenties
Gemiddelde score
Stefan
Stefan
06-02-2012
0 referenties
Gemiddelde score
Shira
Shira
07-02-2012
0 referenties
Gemiddelde score
Constance
Constance
09-02-2012
0 referenties
Gemiddelde score
Lilian
Lilian
09-02-2012
0 referenties
Gemiddelde score
sharon
sharon
13-02-2012
0 referenties
Gemiddelde score
Liesbeth
Liesbeth
15-02-2012
0 referenties
Gemiddelde score
Wendy
Wendy
19-04-2012
0 referenties
Gemiddelde score
Toon meer reacties

PA of virtual assistant opdrachten

Enthousiaste & Energieke Klantenservice Medewerker

Geplaatst: 4 mrt
Beste freelancers, Voor mijn webwinkel in wanddecoratie ben ik op zoek naar een freelance klantenservice medewerker. Het gaat om een Nederlands sprekende freelancer en ons doel is om 24/7 de klanten te woord te staan. We zoeken: • Je bent super klantvriendelijk • Je spreekt perfect Nederlands • Je bent communicatief sterk, zowel gesproken als schriftelijk • Je hebt affiniteit met…

Management Assistent, die meereist op handelsmissies

Geplaatst: 23-08-2023
ZZP, op projectbasis Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je gewend om zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en snel te schakelen? Krijg je daarnaast energie van een afwisselende en uitdagende functie als Management Assistent voor, tijdens en na afloop van handelsmissies? Dan kom ik graag zo spoedig mogelijk in contact met jou! Wie ik ben en wat ik zoek Zonder zaken te forceren…

Administratieve ondersteuning op afroep

Geplaatst: 12-08-2023
Beste freelancers, Voor onze stichting zijn wij opzoek naar administratieve ondersteuning in Amsterdam op afroep. Wij zijn een stichting die werkt in Amsterdam, daarom is het belangrijk dat de persoon hier of dicht in de buurt woont. Het gaat om een klein aantal wisselende uren per maand.

Back office lead, boekhouding, HR, bestellingen en planning

Geplaatst: 22-08-2023
Beste freelancers, Wij zoeken iemand die de leiding kan nemen van onze back office. We verkopen therapeutische infrarood sauna's in België en Frankrijk via een netwerk van externe verdelers en hebben hulp nodig met: - boekhouding (ingeven en maken facturen, maandelijkse BTW rapportage), hierbij kan je met vragen terecht bij onze externe boekhouder - HR, het ingeven van de lonen en uren -…

Virtual Assistant - Account Management

Geplaatst: 04-05-2023
Beste freelancers, We zoeken op dit moment een Virtual Assistant voor 12/uur per week à €25 per uur die ons partnership team gaat versterken. Het is een accountmanagement-achtige functie. Ideaal voor mensen die ervan houden om snel te schakelen en meerdere dingen op te pakken, terwijl ze veel contact hebben met mensen. De functie is volledig remote. De verantwoordelijkheden zijn: - Het…

Managementondersteuner 32-36 uur tot 1 oktober 2023

Geplaatst: 13-05-2023
Binnen Volwassenenonderwijs zoeken wij een managementondersteuner. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle ondersteunende taken die horen bij het plannen en uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van informatie, plannen en organiseren van lessen…

Medewerker Backoffice 32-36 uur

Geplaatst: 10-05-2023
Beste freelancers, Binnen Rivor Volwassenenonderwijs, onderdeel van ROC Rivor, zoeken wij een medewerker backoffice. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle taken die horen bij het administratief/secretarieel uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht